تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

سارق منزل کارفرما دستگیر شد

سرهنگ کارآگاه، شهرام سلطانی سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق منزلی که پس از اطلاع از مسافرت کارفرمایش در در غیاب وی از منزلش سرقت کرده بود، خبر داد.

کد خبر: ۱۰۸۰۷۳
۱۵:۰۷ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

دستگیری سارق منزل کار فرما

دیدارنیوز ـ سرهنگ کارآگاه "شهرام سلطانی" بیان داشت: نوزدهم آذر ماه سال گذشته پرونده‌ای از کلانتری ۱۵۹ بی سیم با موضوع سرقت از منزل به دادخواهی خانمی به این یگان ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی اظهار داشت، حدود ۲ ماه منزل خود را به همراه خانواده واقع در خیابان شوش به قصد عزیمت به شهرستان ترک و پس از مراجعت متوجه می‌شود سارق یا سارقان از طریق تخریب قفل درب وارد ساختمان شده مقادیری اموال از قبیل: لوازم منزل، یک دستگاه گوشی تلفن همراه، یک فقره چک بانکی، ساعت مچی و .... با ارزش تقریبی ۳۰ میلیون تومان سرقت شده است.

سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: موضوع در دستور کار عوامل تخصصی تیم مبارزه با سرقت منزل پایگاه قرار گرفت و بدوا کارآگاهان برای انجام تحقیقات محلی و میدانی و همچنین بازدید محل سرقت به محل جرم عزیمت کردند.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه کارآگاهان با بهره گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم موفق به کشف سرنخ‌هایی از صحنه سرقت می‌شوند که با جمع بندی کشفیات هویت سارق به اسم سهراب شناسایی گردید لذا کارآگاهان به محل پاتوق وی عزیمت که مورد شناسایی قرار نگرفت.

وی تصریح کرد: همزمان با این موضوع برابر اعلام شاکی پرونده، چک مسروقه توسط شخصی به بانک ارائه شد و از فرد ارائه دهنده چک مسروقه پیرامون نحوه دریافت و تحصیل چک تحقیق که اظهار داشت دارای کارگاه تولیدی می‌باشد و چک توسط یکی از کارگران وی بنام سمیرا به او واگذار گردیده است در متعاقب موضوع سمیرا به این یگان دعوت، پیرامون نحوه تحصیل چک بیان داشت چک را همسرش نوید که در حاضر در زندان بسر می‌برد به او داده است.

سرهنگ سلطانی افزود: با توجه به تحقیقات صورت گرفته و اخذ مشخصات نوید، استعلام که مشخص شد نامبرده به اتهام مصرف مواد مخدر در زندان تحمل حبس می‌نماید با هماهنگی مرجع قضائی متهم از زندان تحویل و برای انجام تحقیقات در اختیار قرار گرفت که در تحقیقات معموله بیان داشت چک و گوشی را از شخصی بنام سهراب که دوست وی می‌باشد دریافت کرده است و او نیز به اتهام مصرف مواد مخدر دستگیر و در زندان تحمل حبس می‌نماید.

سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: سهراب نیز طی هماهنگی از زندان تحویل، در تحقیقات تکمیلی به سرقت از منزل شاکی معترف گردید و بیان داشت کارگر همسر شاکیه می‌باشد که بدلیل اطلاع از نبود شاکیه و خانواده وی طی چند مرحله و بتدریج اقدام به سرقت و خروج اموال از منزل شاکی نموده و سرقت را به تنهایی انجام و اموال را پس از سرقت به افراد رهگذر در میدان شوش بفروش رسانده است و قادر به معرفی مالخر نمی‌باشد.

به گفته این مقام پلیسی، پرونده به همراه متهمان به دادسرا ارسال و هر۲ با قرار‌های تامین مناسب روانه زندان و پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی