تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ترفندی برای سرقت سکه‌های میلیاردی

با شکایت مردی که مدعی است سکه‌های قدیمی و عتیقه‌اش به ارزش ۱۱ میلیارد تومان در یک گالری اجناس عتیقه و آنتیک به سرقت رفته است، تحقیقات پلیس برای دستگیری سارق آغاز شد.

کد خبر: ۹۷۹۴۴
۰۸:۴۰ - ۰۷ تير ۱۴۰۰

ترفندی برای سرقت سکه‌های میلیاردی

دیدارنیوز ـ چند روز قبل مردی به دادسرای ویژه سرقت تهران رفت و خبر از سرقت سکه‌های قدیمی‌اش به ارزش ۱۱ میلیارد تومان داد. وی به بازپرس پرونده گفت: من در یکی از خیابان‌های تهران فروشگاه لوازم لوکس، آنتیک و گران‌قیمت دارم. مدتی قبل مردی به نام موسی به مغازه‌ام آمد و گفت یک پیانوی عتیقه و خاص دارد که می‌خواهد آن را بفروشد. او می‌گفت پیانو را مدتی قبل چندین میلیارد تومان خریده است و حالا تصمیم گرفته آن را بفروشد. به این ترتیب آشنایی ما شروع شد و چند روز بعد برای دیدن پیانو به خانه‌اش رفتم. خانه‌ای دو طبقه حوالی شمال غرب تهران. آن روز موسی پیشنهاد شراکت داد و با توجه به پیانوی خاص و گران‌قیمتی که در خانه‌اش بود، به او اعتماد کردم.

مرد عتیقه فروش در ادامه گفت: موسی پیشنهاد داد تا طبقه اول خانه‌اش را تبدیل به گالری کنیم. او گفت که می‌توانیم لوازم آنتیک و عتیقه را در آنجا بچینیم و بفروشیم. من هم قبول کردم و بخشی از تابلو‌های عتیقه که از فرانسه و ایتالیا آمده بود به همراه بخشی از مجسمه‌های آنتیک طلا، نقره و برنز را به همراه تابلو‌هایی که اثر هنرمندان مشهور ایرانی بود و یک گاوصندوق سکه‌های عتیقه و قدیمی را به خانه موسی بردم و در طبقه اول، گالری راه انداختیم.

وی ادامه داد: در آخرین روز گالری به خانه موسی رفتم که اجناس باقیمانده را به مغازه‌ام برگردانم. ارزش تمام این اموال حدود ۱۷ میلیاردتومان بود، اما وقتی به همراه همکارم به خانه موسی رفتیم او به همراه چند نفر دیگر ما را به باد کتک گرفتند و از خانه بیرون انداختند. من شکایت کردم و وقتی همراه مأموران به خانه ویلایی رفتیم، اثری از موسی نبود. مأموران پی بردند که این خانه اجاره‌ای بوده و موسی برای اجرای نقشه سرقت آن را کرایه کرده بود. با این حال مأموران موفق شدند محل زندگی موسی را پیدا کنند که به همراه آن‌ها و حکم دادگاه به آنجا رفتیم و وارد خانه شدیم. مجسمه‌ها، تابلو‌ها و لوازم دیگر سر جایش بودند، اما گاوصندوق خالی بود و موسی همه سکه‌ها را برداشته و متواری شده بود. ارزش سکه‌ها ۱۱ میلیارد تومان است و این در حالی است که اثری از موسی نیست.

با شکایت این مرد، پرونده‌ای دراین‌باره تشکیل شده و گروهی از مأموران پلیس آگاهی تهران تحقیقات برای دستگیری سارق سکه‌های میلیاردی را آغاز کرده‌اند.

منبع: همشهری
برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی