تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

وضعیت استقلال قبل از بازی با الهلال؛ فقر شدید مهره

استقلال روز دوشنبه در حالی باید به مصاف الهلال برود که در برخی از پست‌ها با فقر شدید مهر مواجه است.

کد خبر: ۱۰۷۷۹۹
۱۱:۰۶ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۰

وضعیت استقلال

دیدارنیوز - این روزها هر سایت خبری ای را باز کنید قطعا توجه تان به چندین خبر در مورد اوضاع آشتفته استقلال جلب می شود. آبی های تهران روز دوشنبه باید به مصاف الهلال بروند تا تکلیف یکی از تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود.

البته این اتفاقات و اخبار برای هواداران استقلال عجیب نیست و موضوعی هم که می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم، تازگی ندارد؛ استقلال این روزها فقر مهره دارد و نتوانسته به جای بازیکنان جدا شده تیم جایگزین های مناسبی را به خدمت بگیرد. این سناریوی تکراری، سال هاست برای استقلال اتفاق می افتد و به دلیل نوع برنامه ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا استقلالی ها همواره با چنین وضعی باید در مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رقبا بروند.

سال گذشته آبی ها بدون سرمربی و با هرج و مرج راهی آسیا شدند و به پاختاکور باختند، دو دوره قبل استقلال شفر مقابل السد شکست خورد... حالا هم اوضاع برای استقلالی ها قبل از تقابل با الهلال خوب نیست و ناامیدی در جامعه هواداری این تیم موج می زند، این در حالی است که اگر استقلال همان عملکرد دور گروهی رقابت ها را از خود نشان می داد قطعا می توانست حریف الهلال شود.

ترکیب استقلال در آخرین بازی خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، از این ترکیب دیاباته، قائدی، شجاعیان، ریگی، مظاهری و میلیچ از تیم جدا شده اند و عارف غلامی هم به دلیل پاره شدن رباط صلیبی در اختیار کادرفنی نیست. (لاین آپ بالا از سوی تلویزیون عربستان منتشر شده است و جایگیری برخی بازیکنان و نگارش لاتین نام شان درست نیست)

علاوه بر این جدایی ها، اردوی تیم ملی هم به یک معضل برای استقلال تبدیل شده و تا همین چند ساعت پیش، کادرفنی استقلال در مجموع یک مدافع میانی هم در اردوی خود در اختیار نداشت. (مرادمند و دانشگر تازه امروز به دبی رفته اند. مرادمند با پرواز 8 صبح و دانشگر با پرواز ساعت 16 عصر، یزدانی و آقاسی هم در اردوی تیم ملی هستند و فرهاد هم تصمیم دارد سه دفاعه بازی کند) این در حالی است که الهلال ژاردیم پیش فصل خوبی در اروپا داشته و سه هفته هم در لیگ عربستان بازی کرده تا به مرز آمادگی نزدیک شده باشد. 

در وصف خریدهای استقلال هم باید بگوییم این بازیکنان آن قدر جوان هستند که حتی اگر پتانسیل بالایی هم داشته باشند هیچ تضمینی وجود ندارد مقابل الهلال کمکی به استقلال کنند. این خریدها اگر جواب دهند شاید بتوانند آینده خوبی برای استقلال بسازند که تجربه نشان داده تا بازیکنی بخواهد مطرح شود به فروش می رسد و استقلال کمترین بهره از او می برد.

در واقع نقل و انتقالات تیم به گونه ای بوده که ستاره های زیادی را از دست داده اند اما به جز امین قاسمی نژاد که آماده نیست، باقی خریدهای استقلال مهره های گیم چنجر و بزرگی نیستند. وقتی کادرفنی تیم به این موضوع واقف است که قرار است ستاره های تیم به دلایل مختلف جدا شوند، باید سهمیه های خود را صرف خرید بازیکنان بزرگتری کند.

در مجموع حالا استقلال چند روز بسیار حیاتی را پیش رو دارد تا از خریدهای جدید تیم و بازیکنان سابق ترکیبی متعادل برای رویارویی با الهلال بسازد. استقلالی ها باید بدانند امروز زمان بهانه گیری نیست...

منبع: طرفداری
برچسب ها: استقلال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی