تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

عرضه‌های اولیه بورسی و فرابورسی جدید در راه بازار

فردا چهارشنبه ۱۷ شهریورماه هم بازار بورس و هم بازار فرابورس میزبان عرضه‌های اولیه خواهند بود تا شمار عرضه اولیه‌های سال جاری به ۱۱ عرضه برسد.

کد خبر: ۱۰۷۶۷۹
۱۱:۱۲ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۰

 عرضه اولیه بورسی و فرابورسی در راه بازار

دیدارنیوز ـ بعد از گذشت چند هفته که خبری از عرضه اولیه‌ها در دو بازار بورس و فرابورس نبود، فردا فعالان بازار سرمایه شاهد دو عرضه اولیه خواهند بود.

بر این اساس و طبق اطلاعیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران، روز چهارشنبه ۱۷ شهریور، ۲۲۵ میلیون سهم (معادل ۱۵ درصد) از سهام شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک با نماد «کیمیا تک» در بورس عرضه خواهد شد.

از ۲۲۵ میلیون سهم، تعداد ۱۸۰ میلیون سهم به عموم و بقیه به صندوق‌های سرمایه‌گذاری عرضه خواهد شد. باتوجه به اینکه در این عرضه اولیه هر کد بورسی می‌تواند حداکثر ۱۰۰ سهم در بازه قیمتی ۲۰۹۱ تا ۲۳۰۰ تومان ثبت سفارش انجام دهد اگر روی قیمت ۲۳۰۰ تومان سفارش گذاری شود، نقدینگی مورد نیاز معادل حداکثر ۲۳۰ هزار تومان خواهد بود.

از سوی دیگر و بر اساس اطلاعیه فرابورس، روز چهارشنبه چهار میلیارد سهم (معادل ۱۰ درصد) از سهام شرکت فولاد سیرجان با نماد «فجهان» در بورس عرضه خواهد شد.

هر کد بورسی می‌تواند حداکثر ۸۰۰۰ سهم در بازه قیمتی ۴۵۰ تا ۵۵۰ تومانی ثبت سفارش انجام دهد که حداکثر نقدینگی مورد نیاز معادل چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خواهد بود. البته اینکه به هر کد چند سهم تخصیص یابد بستگی به میزان مشارکت سهامداران در این عرضه اولیه دارد.

لازم به ذکر است که اگر چه ثبت سفارش فجهان فردا صورت میگیرد؛ اما تخصیص سهام روز شنبه ۲۰ شهریورماه انجام خواهد شد.

منبع: اقتصاد24
برچسب ها: بورس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی