تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

جزئیات مهم از عرضه‌های اولیه این هفته

عرضه‌های اولیه همیشه بازدهی بالایی دارند. همین امر باعث شده تا مردم پیگیر عرضه‌های اولیه باشند. جزئیات مهم عرضه‌های اولیه که در هفته جاری در تالار شیشه‌ای عرضه خواهند شد را بخوانید.

کد خبر: ۱۰۹۲۳۸
۱۰:۱۵ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰

عرضه‌های اولیه این هفته

دیدارنیوز ـ دوره معاملاتی قرارداد‌های اختیار معامله خرید و فروش روی سهام بانک‌پارسیان (وپارس) و مخابرات ایران (اخابر) در سررسید دی ماه ۱۴۰۰، از روز چهارشنبه ۳۱ شهریور در بازار مشتقه بورس اوراق بهادار تهران آغاز می‌شود. همچنین بر پایه پیام ناظر بورس، اوراق مشارکت شهرداری اصفهان به منظور تامین مالی اجرای فاز ۴ خط ۲ قطارشهری اصفهان با نماد «مصفها۴۰۴» در فهرست نرخ‌های بازار اوراق بدهی بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

روز سه شنبه ۳۰ شهریور ۹۰ میلیون سهم از سهام صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز (سهامی عام) برای اولین بار پس از پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران در نماد (شکام۱) به روش ثبت سفارش، عرضه می‌شود. همچنین بازارگردانی به روش مبتنی بر حراج در نماد سیناد و عملیات بازارگردانی نوردوقطعات فولادی (فنورد) از فردا، ۲۹ شهریور انجام می‌شود.

منبع: آنا
برچسب ها: بورس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی