تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

۵ بار سرقت از یک خانه در شمال تهران

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت سارق حرفه‌ای منزل خبر داد که در غیاب مالباخته، ۵ بار به منزل وی دستبرد زده بود.

کد خبر: ۱۰۷۵۸۶
۱۴:۳۶ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۰

سرقت از خانه در شمال تهران

دیدارنیوز ـ روز ۲۳ خرداد پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری ۱۲۲ دربند تشکیل و حسب دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی و کشف جرم به پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

شاکی در تحقیقات گفت: ساعت ۹ صبح ۲۵ اردیبهشت برای انجام امور شخصی به شهرستان عزیمت کردم و در ساعت ۹ شب نوزدهم خرداد ماه هنگام بازگشت به منزلمان واقع در نیاوران، پس از ورود به حیاط خانه دیدم در باز است. پس از ورود به آپارتمان با به هم‌ریختگی وسایل منزل مواجه شدم و در بررسی مشخص شد اموالم به ارزش بیش از یک میلیارد ریال توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است.

کارآگاهان در مرحله نخست در محل وقوع جرم حاضر شدند و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد سارق یا سارقان از روی دیوار وارد حیاط شده اند و پس از تخریب در ورودی، اقدام به سرقت اقلام منزل شاکی کرده‌اند.

در تحقیقات محلی مشخص شد در زمان غیبت شاکی، مردی با کمک لوله گاز از روی دیوار وارد حیاط شاکی و بعد از گذشت دقایقی با یک کیسه که در دست داشته، از خانه شاکی خارج شده و محل را ترک کرده بود.

با توجه به اموال سرقتی مورد ادعای شاکی که بیشتر از اموالی بود که در دست داشت، مجدداً نسبت به بازبینی مجدد فیلم‌ها اقدام و مشاهده شد که سارق در چندین مرتبه در ساعات و تاریخ‌های مختلف از طریق لوله گاز و در مرحله آخر با یک نفر دیگر وارد منزل شده و پس از دقایقی با مقداری از اموال از منزل خارج شده و محل را ترک کرده است.

در تصاویر به دست آمده در هنگام ورود سارق به منزل شاکی یک دستگاه خودروی تیبا روبروی منزل شاکی مشاهده شد که لحظه‌ای توقف و با سارق صحبت کرده بود.

مالک خودروی مذکور پس از اخذ دستور قضائی به پلیس آگاهی احضار شد و در تحقیقات عنوان کرد راننده آژانس است که پس از بررسی مشخص شد نامبرده در ساعت ۱۷ تاریخ ۱۹ خرداد به آدرس منزل شاکی رفته و نسبت به جابجایی مسافر اقدام کرده است.

پس از استعلام از مشخصات شخص گیرنده سفر به اسم مجید استخراج و در بررسی‌ها مشخص شد وی سارق منزل شاکی و از سابقه‌داران حرفه‌ای منزل است.

سرهنگ سعید دالوند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی مقام قضائی، مجید در یک عملیات غافلگیرانه و موفقیت‌آمیز در مخفیگاه خود در دربند دستگیر شد و در تحقیقات به بزه انتسابی اعتراف و عنوان کرد سرقت موصوف را در ۵ مرحله انجام داده که در مرحله نهایی توسط دوستش به اسم امید اقدام به سرقت منزل شاکی کرده است.

وی تصریح کرد: متهم که با عناوین سرقت و مواد مخدر تحت تعقیب چندین مرجع قضائی بود، پس از صدور قرار مناسب تحویل زندان شد و اقدام برای دستگیر همدست و مالخر وی ادامه دارد.

منبع: تسنیم
برچسب ها: سرقت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی