تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

اخاذی با فیلم سیاه؛ سردسته باند خودش را لو داد

زن شیاد با شکایت دروغین از همسرش پرده از راز اخاذی‌های میلیاردی خود برداشت و متواری شد. سه هم دست او که با تهیه فبلم‌های سیاه از افراد اخاذی می‌کردند، بازداشت شدند.

کد خبر: ۱۰۷۲۶۱
۱۰:۱۸ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۰

فیلم سیاه و اخاذی

دیدارنیوز ـ سه عضو باند آدم‌ربایی سرقت و اخاذی از افراد پولدار بازداشت و زن جوان که سرکرده بود، متواری شد. شکایت دورغین این زن از شوهرش برای اخاذی، راز این باند را فاش کرد.

نیمه دوم مرداد امسال زنی جوان با حضور در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از شوهرش و سه آدم‌ربای اجیر شده شکایت کرد. شاکی در تحقیقات گفت: با شوهرم دچار اختلاف شده و قصد جدایی داشتیم. مهریه‌ام را به اجرا گذاشتم. او فقط چند ماه اقساط مهریه را پرداخت. یک روز در مسیر دادگاه سرنشینان خودروی پژو که اجیرشده شوهرم بودند مرا ربودند و با خوراندن قرص و تزریق هروئین بیهوش کردند. در آن خانه مرا مورد آزارو اذیت قراردادند، برگه‌ای جلویم گذاشته و مجبورم کردند بنویسم مهریه‌ام را بخشیده‌ام. بعد هم با گرفتن فیلم سیاه رهایم کردند.

پس از این شکایت، شوهر این زن احضار شد و در تحقیقات مدعی شد، شیما دروغ می‌گوید و با این شکایت واهی می‌خواهد ملک میلیاردی وی را تصاحب کند.

ماموران با حضور در محل آدم‌ربایی، فیلم دوربین‌های آنجا را بازبینی کرده که معلوم شد شاکی با پای خود، سوار خودرو شده و آدم‌ربایی در کار نیست. در ادامه یکی از سرنشینان خودرو روز‌های پایانی هفته گذشته شناسایی و بازداشت شد.

او که خواستگار سابق شیما بود در تحقیقات گفت: شیما، مردان پولدار از جمله کارفرمای مادرش را فریب داده و به خانه‌ای که پاتوق‌مان بود می‌کشاند. بعد، من و همدستانم به جای برادر یا شوهر او وارد خانه می‌شدیم با آن مردان درگیر می‌شدیم. کتک‌شان زده و فیلم و عکس سیاه از آن‌ها تهیه و گروگان‌ها را به خانه‌باغی در اطراف تهران منتقل می‌کردیم. یکی نگهبانی می‌داد و بقیه با برداشتن دسته کلید راهی خانه گروگان‌ها شده و دلار، پول، طلا، سکه و اموال قیمتی را سرقت و موجودی حساب بانکی‌شان که ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان بود را برداشت می‌کردیم. شیما از این کار سهمی به ما می‌داد. از گروگان‌ها با تهدید به منتشر نشدن فیلم و عکس‌ها اخاذی می‌کردیم. شیما این اواخر هم قصد داشت از شوهرش اخاذی کند.

با اعتراف وی، دو همدستش نیز بازداشت و اعتراف کردند. پس از این اعترافات شیما به‌عنوان سرکرده باند تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

منبع: جامعه 24
برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی