تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پیش ثبت‌نام سفر اربعین متوقف شد

همزمان با اعلام موافقت دولت عراق برای حضور ۳۰ هزار زائر ایرانی در مراسم اربعین، پیش ثبت‌نام اربعین متوقف شد. بنا بر اعلام کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین قرار بود پیش ثبت‌نام از امروز آغاز شود.

کد خبر: ۱۰۷۵۵۱
۱۲:۰۳ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۰

توقف سفر اربعین

دیدارنیوز ـ سازمان حج و زیارت که از سوی ستاد اربعین، مسؤولیت اعزام زائران را به عهده دارد، در اطلاعیه تازه‌ای اعلام کرد:

«با توجه به اخبار واصله در خصوص تصمیم دولت عراق مبنی بر تخصیص سهمیه ۳۰ هزار نفری برای جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در مراسم اربعین و صرفاً تعیین مرز هوایی برای اعزام و ضرورت لزوم آگاهی از جزئیات و شرایط مدنظر کشور عراق و نحوه اعزام مشتاقان، مقرر شد که ثبت‌نام فعلا متوقف شود تا تصمیم طرف عراقی در ستاد مرکزی اربعین، بررسی و در خصوص آن تصمیم‌گیری و اعلام شود.»

اطلاعات تکمیلی درباره ثبت‌نام اربعین، از سوی کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) به اطلاع متقاضیان رسانده می‌شود.

کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین پیش از آن‌که تصمیم دولت عراق درباره اربعین اعلام شود، اطلاعیه داده بود که پیش ثبت‌نام از زئرانی که دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند از روز دوشنبه (۱۵ شهریورماه) آغاز می‌شود که به دنبال اطلاعیه جدید، امروز سایت ثبت نام اربعین باز نشد.

کمیته عالی بهداشت و سلامت ملی عراق علاوه‌بر سهمیه ۳۰ هزار نفری که برای ایران تعیین کرده، ورود به این کشور را «فعلا» به دریافت ویزای قطعی و معتبر و سفر از طریق مرز‌های هوایی، مشروط کرده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی