تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

بارش باران و باد شدید در استان‌های شمالی

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از ۱۶ شهریور بارش‌ها در سواحل خزر تقویت می‌شود و تا روز جمعه در استان‌های مازندران، گلستان، گیلان و اردبیل و دامنه‌های شمالی البرز و شمال آذربایجان شرقی، بارش باران و وزش باد شدید ادامه دارد.

کد خبر: ۱۰۷۴۷۶
۱۶:۰۸ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۰

بارش باران و باد شدید

دیدارنیوز ـ صادق ضیائیان درباره وضعیت جوی کشور در روز‌های آتی و امروز شد: امروز و فردا در بخش‌هایی از استان‌های تهران، البرز، سمنان، قم، قزوین، مرکزی، اصفهان، یزد، ایلام و خوزستان وزش باد شدید، گاهی گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود و در این مدت شمال خلیج فارس مواج است.

وی ادامه داد: امروز در نوار شرقی کشور به ویژه شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید با گردوخاک داریم.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: از روز سه‌شنبه ۱۶ شهریور تا پنجشنبه هفته جاری، در شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید، همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود و این شرایط روز چهارشنبه تا پنجشنبه هفته جاری در جنوب شرق و جنوب غرب کشور حاکم است.

وی افزود: در دو روز آینده بارش پراکنده در سواحل خزر و استان اردبیل داریم، همچنین در ساعات بعد از ظهر در شمال آذربایجان شرقی، برخی مناطق هرمزگان، جنوب فارس و ارتفاعات زاگرس جنوبی و جنوب کرمان افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

ضیائیان بیان کرد: از سه‌شنبه با شمالی شدن جریانات روی خزر، بارش‌ها در سواحل خزر تقویت می‌شود و تا روز جمعه در استان‌های مازندران، گلستان، گیلان و اردبیل، همچنین دامنه‌های شمالی البرز و شمال آذربایجان شرقی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید به تناوب ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه دریای خزر روز‌های سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری مواج و توفانی است، گفت: روز سه شنبه شدت بارش‌ها در گیلان و غرب مازندران خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت: آسمان تهران فردا صاف همراه با وزش باد، گاهی باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۳۶ و ۲۲ درجه خواهد بود.

وی افزود: روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۴۸ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و همدان و شهرکرد با کمینه دمای ۱۰ درجه بالای صفر، خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

منبع: فارس
برچسب ها: بارش باران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی