تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

آیا جریمه خودرو‌های شخصی به دلیل ماسک نزدن سرنشینان صحت دارد؟

سرهنگ عین‌الله جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر جریمه خودروی شخصی در جایگاه سوخت به دلیل عدم ماسک زدن سرنشینان خودرو را تکذیب کرد.

کد خبر: ۱۰۷۴۴۶
۱۵:۰۳ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۰

 جریمه خودرو‌های شخصی به دلیل ماسک نزدن

دیدارنیوز ـ سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا درباره انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر جریمه خودروی شخصی در جایگاه سوخت به دلیل عدم ماسک زدن سرنشین خودرو، ضمن تکذیب موضوع گفت: این موضوع شایعه‌ای بیش نبوده و هیچ جریمه‌ای با این عنوان تاکنون برای هیچ خودرویی صادر نشده است.

وی تصریح کرد: چند ماه پیش نیز خبر مشابهی منتشر شده بود و اعلام کردیم که چنین چیزی صحت ندارد.

سرهنگ جهانی افزود: کارشناسان پلیس راهور با مالک خودروی مذکور در خبر منتشره در فضای مجازی تماس گرفتند و ایشان نیز اعلام کرده که تاکنون چنین جریمه‌ای برای او ابلاغ نشده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: از هموطنان خواهشمند است به این گونه اخبار کذب توجه نکنند و اخبار مربوط به پلیس راهور را تنها از سایت راهور ۱۲۰ یا رسانه ملی و خبرگزاری‌ها رسمی کشور پیگیری کنند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: پلیس راهور
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی