تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

میزان استقبال از درخت گردو چقدر بود؟

فیلم‌های «درخت گردو» و «گیسوم» پس از ۳ روز اکران حدود ۲۰۰ میلیون تومان بلیت فروختند و تنها حدود ۸ هزار مخاطب را به سینما کشاندند.

کد خبر: ۱۰۷۳۴۴
۱۶:۴۰ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۰

درخت گردو چند نفر را به سینما کشاند؟

دیدارنیوز ـ از روزچهارشنبه، دهم شهریور دو فیلم جدید به چرخه اکران سینما‌ها اضافه شدند که با وجود در اختیار داشتن ۱۷۸ سالن سینمایی تنها حدود ۸ هزار مخاطب را به سینما کشاندند.

طبق آمار منتشر شده در سامانه مدیریت فروش و اکران سینما (سمفا) فیلم «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان که بلیت فروشی آن از روز ششم شهریور آغاز شده بود، در مدت سه روز اکران با حضور بیش از ۷ هزار و ۷۰۰ نفر تماشاگر به فروش ۲۰۴ میلیون تومان رسید. «گیسوم» به کارگردانی نوید به‌تویی نیز در این سه روز ۳۰۱ نفر مخاطب داشت وهشت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بلیت فروخت.

اگرچه از اوایل تیر با شروع اکران فیلم «دینامیت» گیشه سینما‌ها کمی رونق پیدا کرد، اما در یکی دو هفته گذشته با افزایش آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در کشور میزان استقبال مردم از سینما‌ها نیز کم شد. با این حال فیلم «دینامیت» پس از گذشته دو ماه از اکران به فروش حدود ۱۰ میلیارد تومان نزدیک شده است.

همچنین دیگر فیلم‌هایی که از روز‌های آخر تیر یا اوایل مرداد روانه اکران شده‌اند، به «مدیترانه»، «سیاه باز» و «قصه عشق پدرم» هم می‌توان اشاره کرد. در این مدت «مدیترانه» به کارگردانی هادی حاجتمند حدود ۱۰۰ میلیون تومان بلیت فروخته، فیلم «سیاه باز» به کارگردانی حمید همتی نزدیک به ۷۰ میلیون تومان فروش داشته و «قصه عشق پدرم» نیز حدود ۳۰ میلیون تومان بلیت فروخته است.

تعداد مخاطبان فیلم «مدیترانه» در ۱۲۵ سالان اکران بیش از ۵۴۰۰ نفر، «سیاه باز» با نمایش در ۱۱۳ سال آن بیش از ۳۳۰۰ نفر و «قصه عشق پدرم» با ۸۳ سالن بیش از ۱۵۰۰ نفر بوده است.

در این بین فیلم‌های اکران نوروزی نیز همچنان روی پرده هستند و آخرین آمار فروش فیلم «خورشید» مجید مجیدی به یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، «هفته‌ای یک‌بار آدم باش» شهرام شاه حسینی به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، «تکخال» مجید مافی به ۹۷۷میلیون تومان، «خون شد» مسعود کیمیایی به ۱۹۵ میلیون تومان و «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک نژاد به ۹۰ میلیون تومان رسیده است.

آمار درج شده در این گزارش براساس آخرین بروز رسانی اطلاعات سامانه سمفا تا لحظه انتشار این گزارش است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سینمای ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی