تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

کمبود واکسن کرونا از امروز رفع می‌شود

دکتر کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: از امروز ظرفیت تزریق واکسن در مراکز تجمیع واکسیناسیون در کشور، یک میلیون دوز در روز به شرط تامین واکسن است.

کد خبر: ۱۰۷۳۰۸
۱۳:۳۹ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۰

کمبود واکسن کرونا

دیدارنیوز ـ دکتر کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: از امروز (شنبه) کمبود واکسن کرونا در کشور وجود نخواهد داشت و و روند واردات و تزریق واکسن روزانه رو به افزایش است.

وی افزود: ظرفیت تزریق واکسن در مراکز تجمیع واکسیناسیون در کشور از امروز، یک میلیون دوز به شرط تامین واکسن است و امیدواریم روند واردات و توزیع واکسن رو به افزایش باشد.

جهانپور گفت: در ۳ ماه آینده بیش از حدود ۱۲۰ میلیون دوز واکسن فراهم می‌شود و در صورت خوش‌قولی طرف‌های خارجی، تا پایان تابستان این رقم به ۴۰ میلیون دوز خواهد رسید.

سخنگوی سازمان غذا و دارو بیان کرد: با ایجاد نظم در سامانه ثبت‌نام و نوبت‌دهی، موفق به کسب رکورد بیش از ۶۰۰ دوز تزریق روزانه واکسن کرونا در کشور شده‌ایم.

گفتنی است آمار تزریق روزانه واکسن کرونا طی روز‌های اخیر در کشور افت داشته و به زیر ۳۰۰ هزار دوز رسیده است که به گفته مسئولان با ورود و توزیع محموله جدید که دیروز وارد کشورمان شد، تزریق روزانه افزایش خواهد یافت.

منبع: ایرنا
برچسب ها: واکسن کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی