تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
هشدار هواشناسی مازندران

بارش‌های سیل‌آسا و خطر برخورد صاعقه/ از حاشیه رودخانه‌ها فاصله بگیرید

معاون مدیریت بحران مازندران با هشدار بارش‌های سیل‌آسا در این استان، گفت: شهروندان در این مدت از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها پرهیز کنند.

کد خبر: ۱۰۷۲۷۲
۱۱:۰۶ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۰

هشدار هواشناسی بارش‌های سیل‌آسا

دیدارنیوز ـ عطاءالله داداش‌پور معاون مدیریت بحران مازندران درباره هشدار بارش‌های سیل‌آسا طی امروز و فردا در مازندران، اظهار کرد: براساس پیش‌بینی هواشناسی، تا اواخر روز جاری شاهد شکل‌گیری جریان‌های خنک و مرطوب شمالی در استان خواهیم بود که همراه با وقوع رگبار باران، رعدو برق، کاهش دما، وزش باد شدید در مناطق ساحلی و جلگه‌ای و مواج شدن دریا خواهد بود.

وی افزود: آب‌گرفتگی معابر در مناطق ساحلی و جلگه‌ای به‌ویژه غرب استان، کاهش ۷ تا ۱۰ درجه‌ای دما در ارتفاعات تا ۱۵ درجه، خسارت ناشی از تندباد لحظه‌ای و احتمال برق گرفتگی ناشی از رعد و برق دور از انتظار نیست.

معاون مدیریت بحران مازندران با تاکید بر اینکه شهروندان در این مدت از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: از فعالیت‌های کوهنوردی و دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع به دلیل خطر برخورد صاعقه خودداری کنند.

داداش‌پور بیان کرد: رانندگان هنگام تردد در محور‌های کوهستانی با توجه به توصیه‌های نیرو‌های پلیس راه و راهداری با احتیاط کامل رانندگی کنند.

او گفت: به‌دلیل پیش‌بینی وزش باد شدید، شهرداران به بازدید و مقاوم‌سازی، ایمن‌سازی سازه‌ها و بیلبورد‌های تبلیغاتی سطح شهر اقدام کنند.

معاون مدیریت بحران مازندران ادامه داد: گلخانه‌داران به مقاوم‌سازی پوشش فضای گلخانه‌ها اقدام کنند و صاحبان مزارع پرورش ماهی به دلیل احتمال بالا آمدن حجم آب رودخانه اقدامات پیشگیرانه لازم انجام دهند.

داداش‌پور گفت: همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی، علاوه بر آماده‌سازی تجهیزات و ماشین‌آلات، آمادگی لازم برای هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمات‌رسانی همچون گذشته را داشته باشند.

وی در پایان گفت: سیلاب تابستانی طی مرداد امسال خسارت‌هایی را به بخش‌های مختلف راه، پل‌ها، کشاورزی و ... وارد کرد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی