تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

بارسلونا کومان را به سخره گرفته است

مانو کارنو، سردبیر برنامه رادیویی ال لارگوئرو، معتقد است که تعیین شرط از سوی بارسلونا برای تمدید قرارداد با رونالد کومان به این معناست که آن‌ها هرگز این مربی را جدی نگرفته‌اند.

کد خبر: ۱۰۷۲۳۴
۱۳:۴۶ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۰

بارسلونا کومان

دیدارنیوز - شروط تمدید قرارداد رونالد کومان که از سوی کادناسر منتشر شده یکی از جذاب‌ترین خبر‌ها در روز‌های اخیر نوکمپ است. مربی هلندی در صورت کسب نتایج خوب ورزشی، قهرمانی، ارائه سبک درست بازی و همچنین اعتماد به بازیکنان جوان باشگاه همچون ریکی پوچ که جای زیادی در برنامه‌های کومان نداشته می‌تواند قراردادش را با باشگاه بارسلونا تمدید کند.

مانو کارنو، سردبیر برنامه ال لارگوئرو، با این شیوه مخالف است. او در این باره گفت: «این به نظر من یک شوخی است. آن‌ها هرگز او را جدی نگرفتند. این که تمدید قرارداد به نتایج کسب شده، نحوه بازی تیم و ارائه فرصت بازی به ریکی پوچ بستگی داشته باشد یعنی باشگاه همه چیز را به سخره گرفته است. بارسا در حال ورشکستگی است؛ بنابراین قرارداد سرمربی تمدید نشده است. اگر او مورد قبول باشد، اجازه دارد که کار را در دست بگیرد. اما این که چنین چیزی به شرایط متفاوت بستگی داشته باشد شبیه به یک شوخی است.»

رونالد کومان تا پایان فصل جاری با باشگاه بارسلونا قرارداد دارد. او از زمان پیوستن به باشگاه اسپانیایی در ۵۷ بازی روی نیمکت این تیم حضور داشته و ۳۷ پیروزی، ۹ تساوی و ۱۱ شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. او موفق شد در اولین فصل مربیگری خود در این تیم جام قهرمانی کوپا دل ری را بالای سر ببرد، اما از کورس قهرمانی لالیگا عقب ماند و در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان توسط پاری سن ژرمن از دور مسابقات حذف شد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی