تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

کنفدراسیون فوتبال آسیا: گل زدن برای سردار آزمون به یک تفریح مبدل شده است

سایت رسمی AFC در مطلبی با تمجید از سردار آزمون نوشت: از زمان پیوست به لیگ روسیه گل زدن برای آزمون به یک تفریح مبدل شده و او عملکرد بهتری برای تیم ملی ایران داشته است.

کد خبر: ۱۰۷۱۱۵
۱۳:۴۷ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

کنفدراسیون فوتبال آسیا

دیدارنیوز - سردار آزمون یکی از بازیکنان کلیدی و مهم تیم ملی ایران محسوب می‌شود.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در آستانه آغاز دیدار‌های دور پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر،  شش ستاره گروه دوم را که می‌توانند نتایج بازی‌ها را تعیین کنند، اعلام کرد که سردار آزمون هم در این فهرست دیده می‌شود.

سایت AFC درخصوص آزمون نوشت:

ایران برای انتخاب بازیکنان هجومی خود کار دشواری دارد، سردار آزمون مهره‌ای عالی در خط حمله ایران است. گلزنی برای فوق ستاره مسابقات آسیایی از زمان پیوستن به قهرمان لیگ برتر روسیه در ابتدای ۲۰۱۹، تبدیل به تفریح شده و او برای ایران هم عملکرد بهتری داشته است.

آزمون در دور قبلی انتخابی جام جهانی، هفت بار گلزنی کرد تا آمار گل‌های ملی خود را به ۳۷ گل در ۵۵ مسابقه برساند.  رقبای ایران اگر می‌خواهند مقابل این تیم موفق باشند، متوقف کردن ماشین گلزنی ۲۶ ساله را باید اولویت خود بدانند.
ایمن حسین از عراق، سون هیونگ‌مین از کره جنوبی، حسن معتوق از لبنان، ابراهیم آلما از سوریه و علی مبخوت از امارات سایر بازیکنانی هستند که از نگاه سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، می‌توانند نتایج دیدار‌ها را با درخشش خود تعیین کنند.

منبع: طرفداری
برچسب ها: سردار آزمون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی