تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

میرزاپور مربی دروازه‌بانان تیم ملی شد

پس از ابتلای مربی دروازه‌بانان تیم ملی ایران به ویروس کرونا، ابراهیم میرزاپور دروازه‌بان پیشین تیم ملی هدایت گلرهای ایران را برعهده گرفت.

کد خبر: ۱۰۶۹۱۴
۰۹:۰۸ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰

میرزاپور

دیدارنیوز - مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران درباره وضعیت اردوی اخیر تیم ملی و ابتلای اسکوچیچ و هاشمیان به ویروس کرونا گفت: قبل از شروع مینی کمپ تیم ملی، شوک بزرگی به ما وارد شد و اسکوچیچ و هاشمیان به علت ابتلا به کرونا راهی قرنطینه شدند. در آخرین روز مینی کمپ هم آقای ملادن زگانیر، مربی دروازه‌بان‌ها به ویروس کرونا مبتلا و قرنطینه شد و اجازه حضور در تمرینات را نداشت.

وی درباره ورود لژیونرها به اردوی تیم ملی نیز اظهار کرد: امروز هم لژیونرها به تیم ملی ملحق شدند و از آن‌ها تست گرفته شد و حتی برای صرف غذاها هم از اتاق‌های خود خارج نشدند. خدا را شکر تست همه بازیکنان، تدارکات، پزشکی و سایرین منفی بود و توانستیم امروزی تمرینی را با حضور لژیونرها برگزار کنیم.

سرپرست تیم ملی همچنین اضافه کرد: به دلیل ابتلای آقای ملادن زگانیر، با نظر آقای اسکوچیچ و مشورت‌هایی که با فدراسیون فوتبال داشتیم، آقای ابراهیم‌ میرزاپور به ما اضافه شدند و قبول کردند با دروازه‌بان‌ها کار کنند. آقای ماریو تات وظیفه تمرین دادن به بازیکنان را بر عهده داشتند.

وی درباره احتمال حضور اسکوچیچ و هاشمیان در دیدار با سوریه گفت: چیزی که خودم حساب کردم، تا امروز،  ۱۳ روز از ابتلای این عزیزان می گذرد و امیدوارم اگر تست آن‌ها منفی شد، بتوانند تیم ملی را مقابل سوریه هدایت کنند.

خورشیدی درباره اینکه کدام یک از لژیونرها به تیم ملی ملحق نشده‌اند گفت: سردار آزمون به علت غیبت مقابل سوریه، یک روز دیرتر می‌رسد. کریم انصاری فرد و سعید عزت‌اللهی امشب و صادق محرمی بامداد امروز می‌رسند و ان‌شاء الله فردا بعد از ظهر همه بازیکنان در تمرین تیم ملی حضور داشته باشند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی