تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

گرشاسبی به مددی: بیخیال شیمبا شوید!

شنیده می‌شود که حمیدرضا گرشاسبی مدیر عامل جدید فولاد از احمد مددی خواسته است که از جذب شیمبا مهاجم تیم فولاد صرفنظر کند. پیشنهادی که با مخالفت مددی مواجه شده است.

کد خبر: ۱۰۷۰۳۱
۱۶:۵۳ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰

شیمبا گرشاسبی مددی

دیدارنیوز: مدیرعامل فولاد در روز‌های اخیر با مدیرعامل استقلال تماس گرفته است. حمیدرضا گرشاسبی در روز‌های اخیر با احمد مددی تماس‌هایی داشته تا او را از جذب شیمبا منصرف کند.

 استقلال برای تکمیل خط حمله خود روی جذب شیمبا حساب باز کرده و گفته می‌شود توافقات برای عقد قرارداد با او هم انجام شده، اما پیشنهاد بالای فولاد باعث شده این بازیکن برای عقد قرارداد با آبی‌ها دچار تردید شود.

در این بین شنیدیم در روز‌های اخیر حمیدرضا گرشاسبی با احمد مددی تماس گرفته و از او خواسته با توجه به شرایط حساس فولاد از جذب شیمبا منصرف شود، چون این تیم مثل استقلال باید در آسیا بازی کند و پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه هم بسته است.

البته با توجه به اینکه مهاجمی در بازار وجود ندارد درخواست گرشاسبی با مخالفت مددی روبرو شده و آبی‌ها تلاش می‌کنند این بازیکن را به خدمت بگیرند.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی