تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ژوائو نشد، خیز بارسلونا برای شکار ستاره منچستر

اتلتیکو در آخرین روز نقل و انتقالات پیشنهاد انتقال قرضی ژوائو فلیکس به بارسا را رد کرد تا باشگاه کاتالان برای جذب ادینسون کاوانی اقدام کند.

کد خبر: ۱۰۷۰۱۹
۱۹:۳۰ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰

بارسلونا منچستر یونایتد

دیدارنیوز - شب گذشته رسانه‌های اسپانیایی خبر از پیشنهاد بارسا به اتلتیکو برای انتقال قرضی ژوائو فلیکس دادند. مهاجم پرتغالی که گران‌ترین بازیکن تاریخ اتلتیکو است، در دو سال گذشته نتوانسته پاسخ توقعات را بدهد، ولی دیه گو سیمئونه همچنان معتقد است او باید حفظ شود و به همین منظور پیشنهاد بارسلونا قاطعانه رد شد.

بارسلونا در نقل و انتقالات امسال ممفیس دیپای، سرخیو آگوئرو و اریک گارسیا را جذب کرده است. امرسون رویال هم از بتیس به خدمت گرفته شد، ولی امروز با ۳۰ میلیون یورو به تاتنهام واگذار می‌شود.

بارسا لیونل مسی را هم از دست داد و هنوز نتوانسته خواسته اصلی رونالد کومان یعنی جذب یک مهاجم جدید را برآورده کند. موندوپورتیوو نوشته است که در باشگاه کاتالان اکنون خوشبین به جذب ادینسون کاوانی هستند و مذاکرات مثبتی بین دو طرف نیز در جریان است.

کاوانی که اخیرا قراردادش را تا ۲۰۲۲ با یونایتد تمدید کرد، با انتقال کریستیانو رونالدو حالا حضورش در ترکیب ثابت را در خطر می‌بیند و به همین دلیل بی میل به جدایی نیست و بارسا را مقصدی مناسب ارزیابی می‌کند.

بارسا اکنون در خط حمله خود ممفیس دیپای، آنتوان گریزمان، مارتین برایثویت، یوسف دمیر، سرخیو آگوئرو، عثمان دمبله و آنسو فاتی را در اختیار دارد. ایلایش موریبا هم با رد پیشنهاد تمدید بارسا و با قراردادی ۱۵ میلیون یورویی راهی لایپزیش خواهد شد.

بارسا تا امشب و با ۴۵ میلیون یوروی حاصل از فروش امرسون و ایلایش،  کار انتقال کاوانی را نهایی می‌کند؟

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی