تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

پیش‌بینی هواشناسی؛ آسمان بیشتر مناطق کشور تا پایان هفته صاف است

صادق ضیاییان، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به حاکمیت جوی پایدار در غالب مناطق کشور تا آخر هفته جاری، از بارش پراکنده در برخی نقاط و وزش باد شدید در نوار شرقی کشور خبر داد.

کد خبر: ۱۰۶۹۴۱
۱۰:۵۴ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰

پیش‌بینی هواشناسی آسمان صاف

دیدارنیوز ـ صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی تا اواخر هفته در غالب مناطق کشور جوی پایدار و آرام حاکم خواهد بود، اظهارکرد: طی ۳ روز آینده در ارتفاعات استان‌های هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی در ساعات بعدازظهر رشد ابر و بارش پراکنده و خفیف رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: از بعدازظهر جمعه و طی روز شنبه (۱۲ و ۱۳ شهریور) با گذر امواج تراز میانی جو از شمال غرب کشور و نفوذ جریانات شمالی روی سواحل دریای خزر، در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر، اردبیل و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی افزایش ابر، رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق، وزش باد شدید موقت و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، طی دو روز آینده در برخی نقاط شرق و جنوب شرق کشور به‌ویژه در منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی با احتمال خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد که سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.

وی افزود: از بعدازظهر جمعه (۱۲ شهریور) نیز دریای خزر مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۰ شهریور) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۱۱ شهریور) نیز صاف و دربعدازظهر همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۹ و ۱۰ شهریور) اهواز با بالاترین دمای ۴۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و کرمان با بیشینه دمای ۳۱ و ۳۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی