تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

اسکوچیچ روی نام کدام بازیکنان خط قرمز کشید؟

دراگان اسکوچیچ برای دیدار با سوریه و عراق، ۲۷ بازیکن را به تیم ملی دعوت کرده و روی نام همین تعداد بازیکن نیز خط قرمز کشیده است.

کد خبر: ۱۰۶۸۵۹
۱۴:۵۸ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۰

اسکوچیچ روی نام کدام بازیکنان خط قرمز کشید؟

دیدارنیوز - اردوی نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با تیم‌های ملی سوریه و عراق از امروز آغاز می‌شود و دراگان اسکوچیچ ۲۷ بازیکن را به همین منظور به اردوی تیم ملی فراخوانده است.

در بین ۲۷ بازیکن دعوت شده به تیم ملی برای این اردو، نام برخی از بازیکنان دیده نمی‌شود. روز گذشته سرپرست تیم ملی اعلام کرده بود فقط ۴ بازیکن مدنظر اسکوچیچ بودند که به علت مصدومیت در این اردو غایب هستند اما نفرات دیگری هم وجود دارد که به دلایل مختلف از اردوی قبل تیم ملی در کیش و بحرین، غایب هستند.

عارف غلامی – مصدومیت
مرتضی پورعلی گنجی – مصدومیت
مجید حسینی – مصدومیت
احسان حاج صفی - مصدومیت
کمال کامیابی نیا – مصدومیت
علی کریمی – مصدومیت
سیامک نعمتی – دلایل فنی
محمدرضا اخباری  - دلال فنی
کاوه رضایی – دلایل فنی
دانیال اسماعیلی فر – دلایل فنی

همچنین روز گذشته نیز، از بین ۲۲ بازیکن لیگ برتری دعوت شده به تیم ملی فقط، ۱۰ نفر انتخاب شدند و مابقی بازیکنان اردوی تیم ملی را ترک کردند که اسامی این بازیکنان به این شرح است:

محمدرضا اخباری، سید مجید حسینی، مهدی تیکدری، آرمین سهرابیان، محمدحسین مرادمند، فرشید اسماعیلی، سعید آقایی، ارسلان مطهری، احمد زنده روح، شهریار مغانلو، مهدی عبدی و فرشاد احمدزاده.

به این ترتیب دراگان اسکوچیچ با توجه به دعوت ۲۷ بازیکن و همینطور خط زدن ۱۲ بازیکن لیگ برتری و غیبت برخی بازیکنان به علت مصدومیت، حدود ۵۰ بازیکن را در اختیار دارد و مصدومیت یک یا دو بازیکن خاص، تداخلی در روند تیم ملی به وجود نمی آورد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی