تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

یحیی گل محمدی: بگذارید بازیکن خارجی بگیریم

یحیی گل محمدی با تاکید به نیاز تیمش به تقویت از فدراسیون فوتبال خواست با وجود قانون باشگاه‌های بدهکار به پرسپولیس اجازه دهند که بازیکن خارجی جذب کند.

کد خبر: ۱۰۶۷۴۷
۲۱:۳۵ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۰

یحیی گل محمدی بازیکن خارجی

دیدارنیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید از فدراسیون فوتبال انتظار دارد اجازه بدهند این تیم با وجود بدهکاری بازیکن خارجی جذب کند.

یحیی گل‌محمدی بعد از جلسه با مدیران باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: درباره هماهنگی‌های سفر به تاجیکستان صحبت کردیم. مشکلاتی وجود دارد و متاسفانه بحث زمین تمرین و نبود همکاری از سوی میزبان ناهماهنگی وجود دارد. فدراسیون فوتبال نامه نگاری کرده و دقیقا اطلاع ندارم که آیا فدراسیون کاری کرده است یا خیر. هنوز اجازه ندادن مربی ما زمین تمرین را از نزدیک ببیند. فکر می‌کنم بازی با حضور تماشاگر باشد و بازی در زمین مصنوعی هم خواهد بود که این موضوع سختی کار ما را نشان می‌دهد. همه را بسیج کرده‌اند که تیم ما نتیجه نگیرد. اتفاقات غیر حرفه‌ای در حال رخ دادن است.

وی درباره جذب مهاجم برای پرسپولیس هم گفت: در هر صورت تیم باید تقویت شود و وقتی صحبت از قهرمانی می‌شود، نمی‌توانیم با دست خالی پیش برویم. به همین خاطر امروز صحبت کردیم که حداقل کاری که می‌شود انجام شود این است که با وجود قانون باشگاه‌های بدهکار، باز هم یک بازیکن خارجی بگیریم که با دست خالی به آسیا نرویم. ما مشکلات جذب بازیکن داریم، اما باشگاه‌های دیگر خیلی راحت بازیکن می‌گیرند. واقعا نمی‌توانیم با باشگاه‌های دیگر رقابت کنیم. با این حال انتظار داریم فدراسیون به تیم ما کمک کند، چون ما به همراه استقلال نماینده ایران هستیم و امیدواریم اجازه بدهند یک بازیکن خارجی جذب کنیم.

او همچنین گفت: امیدوارم شرایط را بسنجند و اجازه بدهند بازیکن خارجی جذب کنیم. باید همکاری بیشتری صورت بگیرد و درباره باشگاه‌های بدهکار تجدیدنظر شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا حضور نیافتن کریم باقری در اردوی تیم ملی، نیاز پرسپولیس به او است، گفت: بله، ما تمرینات بدنسازی داریم و به او نیاز داریم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی