تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ادامه انتقام پرسپولیسی‌ها از شهریار مغانلو

بعد از جدایی پرحاشیه شهریار مغانلو از پرسپولیس و کری خوانی عجیب او هواداران پرسپولیس با آنفالو کردن او در اینستاگرام از شهریار انتقام گرفتند، اما آن‌ها حالا یک راه جدید پیدا کرده‌اند.

کد خبر: ۱۰۶۷۳۲
۱۵:۴۵ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۰

ادامه انتقام پرسپولیسی‌ها از شهریار مغانلو

دیدارنیوز - سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا یک نظرسنجی برگزار کرد تا بهترین مهاجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ را انتخاب کند.

شهریار مغانلو مهاجم سابق پرسپولیس با درخشش برای سرخ پوشان در مرحله گروهی در لیست نامزدها قرار گرفت.
با این وجود مهاجم جدید سپاهان اصفهان شاید شانس زیادی برای انتخاب شدن نداشته باشد چرا که در انتخابات این چنینی همواره نقش هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال بسیار پررنگ بوده است.

به طور نمونه می توان به مهدی ترابی اشاره کرد. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) یک هفته پیش یک نظرسنجی‌ را برای انتخاب بهترین هافبک مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ برگزار کرد. با پایان این نظرسنجی مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس با کسب ۹۳ درصد آراء با قاطعیت بهترین هافبک مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ انتخاب شد.

شهریار مغانلو پس از اینکه به سپاهان پیوست تمامی تصاویر خود با لباس پرسپولیس را از صفحه شخصی‌اش پاک کرد که این اشتباه جنجال برانگیز باعث شد هواداران پرسپولیس رودرروی او قرار بگیرند و با چالش آنفالو به سراغ بازیکن سابق تیمشان بروند. بیش از ۲۰۰ هزار پرسپولیسی صفحه مغانلو را در کمتر از چند روز آنفالو کردند. برخی بزرگان پرسپولیس از جمله سید جلال حسینی و امید عالیشاه نیز همبازی سابق خود را آنفالو کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی