تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بنت: با بایدن بر سر مسائل اتمی ایران به توافق رسیدیم

نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل که به آمریکا سفر کرده است، در دیدار با بایدن موفق شده است که بر سر مسائل اتمی ایران با او به توافق برسد.

کد خبر: ۱۰۶۷۰۴
۱۴:۳۳ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۰

نفتالی بنت جو بایدن

دیدارنیوز - به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به تازگی برای دیدار با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و دیگر مقامات عالی رتبه این کشور به واشنگتن سفر کرده بود و موضوع ایران و برنامه هسته ای از محورهای اصلی رایزنی هایشان بوده است، پیش از سوار شدن به هواپیما برای بازگشت به قدس اشغالی گفت که دیدارش با بایدن «صمیمانه و موثر» بوده است و هر دوی آن ها «رابطه‌ای نزدیک و شخصی مبتنی بر اعتماد دارند». 

بنت با گفتن این که «ما به تمامی اهدافی که برای خودمان تعیین کرده بودیم، رسیده ایم» و با تکرار ادعای وجود اهداف نظامی در برنامه هسته ای ایران، افزود: بر سر یک کار راهبردی مشترک برای متوقف کردن حرکت سریع ایران به سمت سلاح هسته ای توافق کردیم. 

منبع: ایسنا
برچسب ها: نفتالی بنت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی