تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: چرا در زندان اوین نظارت وجود نداشت

عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاسیت خارجی درباره هک تصاویر زندان اوین و مشخص شدن درگیری‌های در داخل این زندان، از لزوم بررسی این پرونده و عدم نظارت بر این زندان سخن گفت.

کد خبر: ۱۰۶۶۳۷
۰۹:۱۲ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۰

زندان اوین

دیدارنیوز - محمود عباس زاده مشکینی درباره ورود این کمیسیون به موضوع تصاویر منتشر شده از زندان اوین گفت: این موضوع در حال بررسی در کمیسیون اصل نود است. ما نیز حساسیت داشته و معتقدیم که باید تمام ابعاد قضیه روشن شود.

وی افزود: باید مشخص شود که این پلشتی ها چه مدتی در زندان اوین در جریان بوده و چرا نظارت نکردند؟ کمیسیون اصل نود به طور جدی ورود کرده و ما منتظر نتایج بررسی ها در این کمیسیون هستیم.

عباس زاده مشکینی در پایان اظهار کرد: قرار شده که کمیسیون اصل نود همه ابعاد قضیه را بررسی کند، ما هم در کمیسیون امنیت ملی با حساسیت پیگیر هستم تا در صورت لزوم ورود کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی