تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

عباس برای حماس شرط گذاشت

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی اظهار کرده است که پیش از آغاز گفت‌وگوهای آشتی ملی باید "حماس قطعنامه‌های مشروع بین‌المللی را به رسمیت بشناسد."

کد خبر: ۱۰۶۵۳۰
۱۱:۴۱ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۰

عباس برای حماس شرط گذاشت

دیدارنیوز -  به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، منابع مطلع اعلام کردند که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی اظهار کرده است که پیش از آغاز گفت‌وگوهای آشتی ملی باید "حماس قطعنامه‌های مشروع بین‌المللی را به رسمیت بشناسد."

طبق گفته این منابع، این به رسمیت شناختن باید با امضای اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس صورت بگیرد، در غیر این صورت گفت‌وگویی وجود نخواهد داشت.

طبق این گزارش، این اظهارات محمود عباس در پاسخ به سند ارائه شده از سوی منیب المصری بنیانگذار هیات موسوم به "حسن نیت" مطرح شد، سندی که در آن محمود عباس را در جریان جلسه خود با رهبران حماس به منظور پایان بخشیدن به اختلافات، تکمیل آشتی ملی و تشکیل دولت وحدت ملی قرار داد.

المصری این دیدار با رهبران حماس (اسماعیل هنیه، صالح العاروری، حسام بدران و صلاح البردویل) را مثبت ارزیابی کرد. و گفت که رهبران حماس اعلام کرده اند که طی یک هفته پاسخشان به ابتکارعمل ارائه شده توسط هیات حسن نیت را اعلام خواهند کرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: محمود عباس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی