تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

رضا اسدی: هیچ شرطی برای پرسپولیس نگذاشتم

رضا اسدی می‌گوید که برای بالا بردن جام قهرمانی آسیا به پرسپولیس آمده است.

کد خبر: ۱۰۶۴۶۱
۱۵:۲۷ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۰

رضا اسدی: هیچ شرطی برای پرسپولیس نگذاشتم

 

دیدارنیوز ـ دقایقی پس از ورود رضا اسدی به ساختمان باشگاه، روابط عمومی پرسپولیس از خبرنگاران حاضر در محل خواست تا برای پوشش صحبت‌های خرید جدید سرخپوشان به سالن نشست خبری سرخپوشان بروند؛ سالنی که باتوجه به قطع همکاری با آتیه داده پرداز، شکل و شمایل جدیدی به خود گرفته است.

رضا اسدی در این گفتگو صحبت‌های اولیه خود را با ابراز علاقه نسبت به پرسپولیس آغاز کرد و در ادامه ماجرای انتقالش به سرخپوشان و کشمکش‌های بسیار زیاد در این ماجرا پرداخت

فقط می‌توانم با پرسپولیس همراهی کنم
عرض ادب و احترام دارم خدمت بیش از 40 میلیون هوادار پرسپولیس و خیلی خوشحالم که جا پای بزرگان می‌گذارم و قرار است در پرسپولیس بازی کنم. باید از حاج آقا سمیعی و ابراهیم شکوری و آقای یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی و حمید مطهری تشکر کنم چون زحمت کشیدند. خیلی خوشحالم اینجا هستم. این باشگاه همه جام ها را درو کرده و همه مقام ها را به دست آورده و من فقط می‌توانم همراهی کنم که این شرایط ادامه داشته باشد و امیدوارم این اتفاقات بهتر شوند و کاپ اصلی را ببریم.

می‌دانستم که باید انتخاب مهمی انجام دهم
من ایران نبودم، فکر کنم 48 ساعت است که ایرانم و نمی‌توانم مصاحبه کنم یا در پیجم بگویم چه اتفاقاتی میفتد. در ایران خیلی به من لطف داشتند، باشگاه‌های زیادی به سراغم آمدند اما مدیربرنامه‌ام زحمت کشید و بهترین اتفاق را برایم در نظر گرفتند. با مشورت‌هایی که با بزرگان کردم، شرایط را اینطور دیدم که باید انتخاب مهمی انجام دهم تا آینده ام را رو به جلو ببرم و اتفاقات خوبی هم برای تیمم بیفتد.


خیلی ریز گفتم قرار است با پرسپولیس ببندم
من به شخصه با هیچ باشگاهی و هیچ کسی صحبت نکردم. فقط مدیربرنامه بنده وظیفه اش را انجام داد و تماس ها را جواب داد و پیگیری کرد که چه اتفاقی میفتد. ما چراغ خاموش جلو آمدیم و من هم مصاحبه‌ای نکردم و فقط در یک گفتگو خیلی ریز گفتم که قرار است چه اتفاقی رخ دهد اما هواداران یک مقدار اذیت شدند، من عذر می‌خواهم. خیلی دوستشان دارم و نمی‌خواستم یک سری ها سو استفاده کنند و اذیتشان کنند. تا زمانی که من امضا کنم، نمی‌توانم بگویم بازیکن جایی هستم. من بعد از امضا می‌توانم بگویم بازیکن کجا هستند و به همین خاطر این اتفاق رخ داد.


هیچ بندی برای پرسپولیس نگذاشتم
من اصلا ایران نبودم که شرط و شروط خاصی بگذارم. من با جایی صحبت نکردم و مدیربرنامه ام پیشنهادات را می‌شنید. من هیچ بندی نگذاشتم و رقمی هم که همینطوری بیرون آمده نمی‌دانم درباره اش چه باید بگویم. شاید یک نکته و یک مثالی بوده و شاید یک سری از این حاشیه درست کردند. هواداران ما فهمیده هستند و این چیزها را سرسری رد می‌کنند و برود. این اعداد مسخره است.


قهرمانی لیگ برتر را خیلی دوست دارم
سطح لیگها باهم فرق می‌کند و همینطور امکانات و دیدگاه لیگها. من خیلی خوشحالم که چنین تجربه ای داشتم و از آن یاد گرفتم و امیدوارم در آینده به من کمک کند و اتفاقات بهتری برایم رخ دهد. خیلی به کمک کادرفنی نیاز دارم و همچنین هم تیمی هایم. آنها خیلی تجربه دارند و 5 سال پشت سر هم فاتح لیگ شدند و گُلات؟ گِلات؟ گِلات قهرمانی دارند و من باید از آنها یاد بگیرم. من قهرمانی با دیگر تیمها داشتم و دو حذفی داشتم و می‌خواهم قهرمانی لیگ را با پرسپولیس تجربه کنم و به عدد خوشگل شش برسیم و انشالله خدا به ما کمک کند در بازیهای آسیایی موفق شویم و پرچم ایران را بالا ببریم و 60% از مردم ایران را خوشحال کنیم و آن 40% هم اگر ایرانی باشند خوشحال می‌شوند.


قرارداد یک ساله؟ می‌خواهم اینجا بمانم
رقم 15 میلیارد را تکذیب می‌کنم. من تایم خیلی کمی است که در ایران هستم و زمانی که رسیدم هم بند و شرط و... هم نداشتم. من آینده و پرسپولیس و بزرگی و عظمت پرسپولیس را دیدم و با افتخار و استقبال و خوشحالی قرارداد را امضا کردم. قرارداد یک ساله است اما می‌خواهم اینجا بمانم و دلیلی ندارد فکر کنم که یک ساله ببندم یا ده ساله. می‌خواهم اینجا بمانم و اگر یک ساله بستم به این خاطر بود که نمی‌خواستم کسی معطل شود و مذاکرات طولانی شود و بندی اضافه شود. هیچ مشکلی نیست و می‌خواهم بمانم.


هشت یا شش؟ نمی‌توانم چیزی بگویم
درباره این که چه شماره‌ای را می‌خواهم بپوشم نمی‌توانم چیزی بگویم. همیشه بزرگترهای باشگاه تصمیم گیرنده هستند و ما می‌خواهیم گوش کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی