تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

اولین مدال کاروان ایران در پارالمپیک به رنگ نقره

امیر جعفری وزنه بردار دسته ۶۵- ایران در پارالمپیک توکیو به مدال نقره این بازی ها دست یافت تا نخستین مدال کاروان ایران در این بازی ها را کسب کند.

کد خبر: ۱۰۶۴۵۹
۱۵:۱۸ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۰

اولین مدال کاروان ایران در پارالمپیک به رنگ نقره

 

دیدارنیوز ـ به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت های دسته منهای ۶۵ کیلوگرم وزنه برداری پارالمپیک توکیو ساعت ۱۶:۳۰ امروز (جمعه ۵ شهریور ماه) به وقت محلی در سالن توکیو اینترنشنال فوروم شروع شد. در این دسته، ۱۰ ورزشکار از کشورهای مختلف جهان حضور داشتند و امیر جعفری نیز نماینده کشورمان روی تخته بود.

در پایان رقابت این دسته، لیو لی از چین با ۱۹۸ کیلوگرم به مدال طلا رسید. امیر جعفری با ۱۹۵ کیلو روی سکوی دوم قرار گرفت و بتیر حصینه از الجزایر با ۱۹۲ سوم شد.

امیر جعفری در حرکت اول یکضرب ۱۹۵ کیلوگرم را به ثبت رساند. ملی پوش کشورمان در حرکت دوم که ۱۹۶ کیلوگرم بود، دچار خطا شد. وی در حرکت سوم هم نتوانست ۱۹۸ کیلوگرم را ثبت کند.

با این مدال جعفری، نخستین مدال کاروان اعزامی کسب شد. بر مبنای ارزیابی کمیته ملی پارالمپیک، جعفری مدعی مدال برنز بود که با عملکردی بهتر، مدال نقره را به دست آورد.

در حاشیه این مسابقات، محمد ترباش از اردن در حرکت اول که ۱۲۰ کیلوگرم را درخواست کرده بود، مصدوم شد و نتوانست به رقابت ادامه دهد و کناره گیری کرد.


برچسب ها: پارالمپیک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی