تیتر امروز

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.

حکیم زاده: 12.5 درصد دانش آموزان در کلاس های 36 تا 40 نفره تحصیل می کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه کمبود نیرو بحثی جدی است و تراکم بالای دانش آموزی کیفیت آموزش را تحت تاثیر قرار می‌دهد گفت: بر اساس آمارهای ما ۱۲.۴۹ درصد جمعیت دانش آموزی در کلاس‌های ۳۶ تا ۴۰ نفره و و ۱.۱۵ درصد دانش آموزان ما در کلاس‌های ۴۱ تا ۴۵ نفر درس می‌خوانند و این موضوع شرایط را برای آموزش دشوار می‌کند و باعث می‌شود یاددهی و یادگیری به شکل خوبی اتفاق نیافتد.

کد خبر: ۱۰۶۴
۱۱:۵۶ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷

دیدارنیوز - رضوان حکیم زاده درباره وجود بیش از ۲۰ هزار مدرسه کمتر از شش دانش آموز در کشور و نگرانی‌هایی درباره احتمال تعطیلی این مدارس در صورت عدم تامین نیروی انسانی در سال آینده اظهار کرد: این موضوع را تکذیب می‌کنم، هیچ مدرسه‌ای در معرض تعطیلی نیست.

وی افزود: علیرغم تمام محدودیت‌ها و مشکلات، در دور افتاده‌ترین نقاط کشور پرچم جمهوری اسلامی در  مدارس برافراشته است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مناطق صعب‌العبوری داریم که معلمان ما با سختی در آنجا حضور می‌یابند و کلاس درس را برای تعدا کمی دانش آموز برگزار می‌کنند گفت: هرچند معتقدیم باید بهره‌وری را بالا ببریم.

حکیم زاده افزود: کمبود نیرو بحثی جدی است و تراکم بالای دانش آموزی کیفیت آموزش را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بر اساس آمارهای ما ۱۲.۴۹ درصد جمعیت دانش آموزی ما در کلاس‌های ۳۶ تا ۴۰ نفره و ۱.۱۵ درصد دانش آموزان ما در کلاس‌های ۴۱ تا ۴۵ نفر درس می‌خوانند و این موضوع شرایط را برای آموزش دشوار می‌کند و باعث می‌شود یاددهی و یادگیری به شکل خوبی اتفاق نیافتد.

وی در ادامه بر ضرورت توجه به بحران نیروی انسانی در آموزش و پرورش از سوی تصمیم گیران تاکید کرد و گفت: کشور برای تربیت معلمان هزینه می‌کند و چه خوب است همچون گذشته که دانشجویان علوم تربیتی جذب سیستم می‌شدند، در کنار ظرفیت دانشگاه فرهنگیان از سایر ظرفیت‌ها برای جذب معلم به خصوص در دوره ابتدایی استفاده کنیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی