تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

عراقچی: نشست ایران و۱+۴ انزوای آمریکا را به روشنی به تصویر کشید

معاون سیاسی وزیر امور خارجه نشست ایران و ۱+۴ و حمایت اروپا، چین و روسیه از ایران را انزوای آمریکا دانست.

کد خبر: ۱۰۶۳۳
۱۶:۳۱ - ۰۳ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سید عباس عراقچی، پس از نشست وزیران خارجه ایران و ۱+۴ در نیویورک که دوشنبه شب به وقت محلی برگزار شد، روز سه‌شنبه در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«این نشست که پیش از تلاش آمریکا برای استفاده ابزاری از شورای امنیت و اجرای نمایش علیه ایران برگزار شد؛ حمایت اروپا، چین و روسیه از ایران و انزوای آمریکا را به روشنی به تصویر کشید.

وی هم‌چنین بیانیه مشترک دو طرف را واجد نکات مهم و قابل توجه دانست و گفت: در این بیانیه کشورهای عضو برجام بر اجرای کامل و موثر این توافق از جمله در حوزه رفع تحریم‌ها تاکید کرده و اذعان کردند که رفع تحریم‌ها و برخورداری ایران از منافع اقتصادی حاصله بخش کلیدی و حیاتی برجام است.»
 
متن بیانیه در این لینک قابل مشاهده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی