تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

مهاجم کهنه کار "فرهاد" بالاخره به تهران رسید

پس از آنکه در فصل گذشته این مهاجم کهنه‌کار پدیده نتوانست به جمع آبی پوشان تهران ملحق شود امسال امین قاسمی نژاد بار دیگر در آستانه پوشیدن لباس آبی‌ها قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۰۶۰۳۹
۰۹:۲۳ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۰

معشوقه فرهاد بالاخره به تهران رسید

دیدارنیوز - باشگاه استقلال طبق نظر فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال ۵ بازیکن جدید به نام‌های امیرحسین حسین‌زاده، عارف آقاسی، زبیر نیک‌نفس، محمدرضا آزادی و علیرضا رضایی را جذب کرده و قرارداد سیاوش یزدانی و آرش رضاوند نیز تمدید شده است.

در تازه‌ترین تصمیم، امین قاسمی‌نژاد، مهاجم فصل گذشته پدیده مشهد که در لیست ابتدایی مجیدی قرار نداشت، به فهرست سرمربی استقلال اضافه شد. با توجه به شرایط نقل‌وانتقالات لیست سرمربیان تیم‌ها از جمله مجیدی تغییر می‌کند.

در حال حاضر علاوه بر قاسمی‌نژاد، نفراتی چون شیمبا، جعفر سلمانی، رایان تفضلی، رضا اسدی و یکی دو بازیکن دیگر مدنظر استقلال هستند. استقلال تاکنون سه سهمیه لیگ برتری جذب کرده و می‌تواند ۴ بازیکن دیگر نیز به خدمت بگیرد. 

برچسب ها: پدیده مشهد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی