تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

حسینی: فرهاد مجیدی از من خواست در استقلال بمانم

سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال که روز گذشته از هواداران استقلال خداحافظی کرده بود با پا در میانی فرهاد مجیدی در استقلال ماندگار شد.

کد خبر: ۱۰۶۰۲۷
۰۸:۴۲ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۰

حسینی: فرهاد مجیدی از من خواست در استقلال بمانم

دیدارنیوز - سید حسین حسینی پس از تمدید قراردادش با استقلال اظهار کرد: خوشحالم که قراردادم را تمدید کردم اینجا خانه من است. این پیراهن را به سادگی به دست نیاوردم و برایش جنگیدم، صبر کردم، تلاش کردم و پای همه چیز ماندم. دوست نداشتم این پیراهن را از دست بدهم. دیشب یک سوتفاهم و دلخوری رخ داد و من به جمع بندی رسیدم که شاید امکان همکاری با باشگاه  وجود نداشته باشد. پست اینستاگرامی را منتشر کردم و بعد آقای فرزاد مجیدی با من تماس گرفتند و گفتند اگر می‌شود به خاطر من پست را پاک کن. امروز منتظر باشگاه استقلال بودم. خودم به باشگاه آمدم و چهار ساعت پشت در منتظر بودم که قراردادم تمدید بشود چون دوست نداشتم جدا بشوم.

وی افزود: من بازیکن آزاد بودم و پیشنهاداتی بود و جا دارد از باشگاه سپاهان و آقای نویدکیا تشکر کنم که با من تماس گرفته بودند. خوشحالم در استقلال ماندگار شدم و فرهاد مجیدی تلاش زیادی انجام دادند تا قرارداد من تمدید شود.
 او همچنین گفت: پنج روز قبل با آقای مجیدی توافق کردم و گوشی خودم را خاموش نکردم اما دو روز قبل در قراردادم آن چیزهایی که توافق کردیم نبود و من هم به خاطر همین ناراحت شدم موبایلم را جواب ندادم.

حسینی درباره جذب یک دروازه‌بان جدید برای استقلال هم گفت: اگر می‌خواستم از رقابت بترسم، پارسال با آن شرایط بد می‌توانستم از استقلال بروم اما ماندم و جنگیدم.

او درباره دیدار استقلال برابر الهلال عربستان هم گفت: الهلال با جذب چند بازیکن تقویت شده و ما بازی سختی داریم اما تلاش می‌کنیم از اسم استقلال دفاع کنیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: استقلال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی