تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

پرسپولیس اسدی را می‌خواهد یا آبشک را؟

باشگاه پرسپولیس به دنبال جانشینی برای احمد نورالهی ستاره خط میانی خود است. در این میان به نظر رضا اسدی گزینه اول کادر فنی پرسپولیس است هر چند محمد آبشک هم از این تیم دور نیست.

کد خبر: ۱۰۵۹۸۵
۱۵:۲۳ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

پرسپولیس

دیدارنیوز - رضا اسدی هافبک سابق سایپا و تراکتور یکی از اهداف اصلی پرسپولیس در نقل و انتقالات است که به احتمال فراوان در آینده‌ای نزدیک پرسپولیسی‌ خواهد شد.

این بازیکن در سه مقطع مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار داشت. درخشش او دو فصل قبل با پیراهن سایپا موجب شد تا این بازیکن مورد توجه تیم‌های مطرح قرار بگیرد اما این بازیکن همان زمان تصمیم گرفت به تبریز برود تا فوتبالش را در جمع قرمزپوشان تبریزی دنبال کند اما او در این تیم چندان موفق نبود و خیلی زود این تیم را ترک کرد. این بازیکن با وجود داشتن پیشنهاد از تیم های مطرح ایران به تیم‌ سن پولتن اتریش پیوست اما او به عنوان لژیونر هم نتوانست موفق عمل کند و در پایان، تیمش به عنوان تیم آخر به لیگ دسته دوم اتریش سقوط کرد.

با توجه به این موضوع اسدی بار دیگر در آستانه بازگشت به لیگ ایران قرار دارد. بلافاصله پس از اعلام خبر خداحافظی نوراللهی، اسدی به گزینه اول سرخپوشان تبدیل شد اما در کنار او گزینه دیگری مانند آبشک هم برای حضور در پرسپولیس اعلام امادگی کرده بود.

نکته جالب این بود که شنیده می شود اسدی به خیلی از تیم های دیگر لیگ از جمله استقلال هم پیشنهاد شده است اما تمایل خود بازیکن حضور در پرسپولیس است با این حال زمانی که او در حال بررسی پیشنهادات دیگر بود، محمد آبشک در باشگاه پرسپولیس برای مذاکره حاضر می شود و حتی او به پرسپولیس تخفیف می دهد تا در یک قدمی پرسپولیس قرار بگیرد.

با این حال گزینه نخست کادرفنی پرسپولیس برای خط هافبک اسدی است و در صورتی که با این بازیکن به توافق نرسند به سراغ آبشک خواهند رفت.

منبع: ایرنا
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی