تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

پراید یک میلیاردی! کلاهبردار دستگیر شد

پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کلاهبرداری که با درج آگهی فروش خودرو، از شهروندان میلیاردی کلاهبرداری کرد، خبر داد.

کد خبر: ۱۰۵۹۸۴
۱۵:۲۷ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

کلاهبرداری میلیاردی و فروش خودرو

دیدارنیوز ـ سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای خبر داد که با درج آگهی فروش خودرو و دریافت بیعانه، بیش از یک میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ کارآگاه مجیدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: شهروندی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی مراجعه و اعلام کرد که قصد خرید خودرو از طریق آگهی‌های مندرج در فضای مجازی را داشته و بعد از انتخاب یک دستگاه خودروی پراید با قیمت مناسب با فروشنده تماس گرفته و مبلغ ۱۰ میلون تومان بابت بیعانه پرداخت کرده و قرار شده برای کارشناسی فنی، خودرو را به تعمیرگاه ببرند. مالباخته گفت که در بین راه، متهم او را به بهانه خرید غذا از خودرو پیاده کرد و از محل گریخت و دیگر تلفنش را جواب نداد.

سرهنگ کارآگاه مجیدی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی متهم شناسایی و مشخص شد وی به دفعات مختلف به همین شیوه از شهروندان کلاهبرداری کرده است، تصریح کرد: با هماهنگی قضایی متهم در مخفیگاهش در محدوده بزرگراه رسالت دستگیر شد و به پایگاه چهارم این پلیس انتقال یافت.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران افزود: متهم در تحقیقات پلیسی به ۱۵ فقره کلاهبرداری به همین شیوه اعتراف و اذعان کرد با درج آگهی فروش خودرو کمتر از قیمت واقعی، مالباختگان را به واریز مبلغی به عنوان بیعانه ترغیب می‌کرد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را یک میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، افزود: کشف جزئیات پرونده و سایر جرائم احتمالی ادامه دارد.

منبع: فارس
برچسب ها: کلاهبرداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی