تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

درآمد استقلال از ترانسفر مهدی قائدی چقدر است؟

سرانجام انتقال مهدی قائدی به باشگاه شباب الاهلی قطعی شد. اما یک سوال مهم این است که باشگاه استقلال بابت این انتقال چه میزان درآمد کسب خواهد کرد؟

کد خبر: ۱۰۵۹۸۲
۱۵:۱۷ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

درآمد استقلال از ترانسفر مهدی قائدی چقدر است؟

دیدارنیوز - امروز فیلمی از حضور مهدی قائدی در تمرینات شباب الاهلی امارات منتشر شد و بعد از آن این بازیکن یک پست خداحافظی منتشر کرد تا در نهایت خواسته هواداران استقلال بی نتیجه بماند و این تیم یکی از بهترین بازیکنانش را از دست بدهد.

بعد از این اتفاق، موجی از نارضایتی بین هواداران استقلال ایجاد شده است و آنها به مددی بابت این انتقال حمله کرده اند.

با این حال یکی از مدیران استقلال که دوست نداشت نامش فاش شود ادعای جالبی را مطرح می کند، او می گوید رقم انتقال مهدی قائدی حدود 1.5 میلیون دلار است و این بازیکن را تبدیل به یکی از گران ترین لژیونرهای تاریخ فوتبال ایران می کند.

او همچنین ادعا می کند مددی با هماهنگی و رضایت فرهاد مجیدی با انتقال قائدی موافقت کرده است چرا که با این پول هم بدهی استراماچونی پرداخت می شود و هم آبی ها می توانند اقدام به جذب یک بازیکن خارجی باکیفیت کنند.

فرهاد مجیدی پیش از این به باشگاه اعلام کرده بود تنها در صورتی با جدایی مهدی قائدی موافقت می کند که استقلال به جای او، دو بازیکن خارجی باکیفیت بگیرد. البته فرهاد چند روز پیش نظر خود را تغییر داد و مدعی شد به هیچ وجه مخالف جدایی مهدی قائدی نیست اما به نظر می رسد اصرار این بازیکن به بازی در شباب الاهلی و مبلغ این باشگاه اماراتی، استقلال را مجاب کرده ستاره خود را بفروشد.

باید دید مجیدی نسبت به این انتقال چه واکنشی نشان می دهد؟

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی