تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

حمایت مدیر عامل اسبق استقلال از وزارت حمید سجادی

فتح الله زاده مدیر عامل اسبق تیم استقلال از تصدی وزارت ورزش توسط حمید سجادی حمایت کرد و از نمایندگان مجلس خواست به او رای بدهند

کد خبر: ۱۰۵۹۶۳
۱۳:۴۰ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

حمایت مدیر عامل اسبق استقلال از وزارت حمید سجادی

دیدارنیوز - فتح الله زاده در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اهمیت انتخاب یک مدیری ورزشی در راس وزارت ورزش و جوانان را ستود و تصریح کرد: در وهله اول باید از رییس جمهور تشکر کنم که بعد از سالها بالاخره یک مدیر ورزشی را برای وزارتخانه ورزش و جوانان معرفی کردند چرا که این مسند حق اهالی ورزش است.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت : دکتر سجادی هم ورزشکار سطح بالایی بوده که درد قهرمانان و ورزشکاران حرفه ای را می داند و هم سابقه مدیریت کلان ورزشی داشته و درد مدیران این عرصه را به خوبی درک می کند و این یک فرصت طلایی برای ورزش کشور است و امیدوارم نمایندگان بر خلاف دوره های قبل که در خصوص ایشان اشتباه کردند این بار سکان ورزش را به یک ورزشی بسپارند.

فتح الله زاده ادامه داد : مطمئنم که دکتر سجادی مطالبات جامعه ورزش را دنبال می کند و با توجه به شناختی که دارم یک مدیر عدالت محور است و می تواند در وزارت ورزش و جوانان موفق باشد .

منبع: ایلنا
برچسب ها: کابینه رئیسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
mm
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
0
0
فتل
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی