تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را به آمریکا و اسرائیل تحمیل کرد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را به آمریکا و اسرائیل تحمیل کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
روح الله روح‌الامینی در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه؛

عبدالملکی داور خوبی برای مسابقه میدان بود اما برای وزارت نه

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی کار و رفاه و تعاون گفت: حجت عبدالملکی داور خوبی برای مسابقه میدان بود اما به وزارتخانه اشراف کامل ندارد.

کد خبر: ۱۰۵۹۳۵
۱۱:۴۸ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

نماینده مخالف: عبدالملکی داور خوبی برای مسابقه میدان بود اما برای وزارت نه

دیدارنیوز - عبدالحسین روح الامینی نماینده تهران در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: اولا همانطور که رئیس جمهور می‌دانند مخالفت و انتقاد ما از سر دلسوزی و دغدغه است و لاغیر. ما ضمن تکریم ایشان و سرداران راهبردی مانند آقایان وحیدی، ضرغامی، امیر آشتیانی و رستمی و برخی جوانان گام دومی که حتما به آنها رای می‌دهم و حمایت می‌کنم، به صراحت به ایشان عرض می‌کنم که اشراف به محل ورودش به عنوان وزیر و سکاندار اجرایی این حوزه چند منظوره که مخلوطی از چند وزارتخانه است، ندارد.

روح الامینی در ادامه با بیان اینکه دیروز هم به ایشان عرض کردم که قانع نشدم، بیان کرد: وزارت کار جای سیاست گذاری، تئوری بافی و نظریه پردازی نیست. به عنوان یک داور موفق مسابقه میدان خوب درخشیدند. بعضی‌ها شب قبل یک وزیری بودند و صبح برای وزارتخانه دیگری معرفی شدند. همچنین گزینه‌های متعددی که در روزهای آخر معرفی شدند.

وی افزود: تفاوت ابعاد کار با محیطی مثل کمیته امداد با این حوزه چند ساعتی خیلی زیاد است. ما تصمیم‌مان را به حضرت آقای علم الهدی امام جمعه مشهد رونوشت می‌دهیم که گردن مجلس انداختند و قانونا نیز همین است. انتخاب با رئیس جمهور نیست و پیشنهاد با اوست، اما انتخاب با مجلس است.

روح الامینی تاکید کرد: آقای عبدالملکی به عنوان یک فرد فعال دارای استعداد، پختگی لازم و اشراف ندارد و سوال من این است که در حوزه ساده‌ای مثل صنعت دارو که ۶۰ درصد آن متعلق به شستا و تامین اجتماعی هست، در یک سال و نیم گذشته در مورد دارو و واکسن چه شده است و در یک سال و نیم آینده چه خواهد شد؟.

وی افزود: رئیس شستا که دیروز برکنار شده و گفت رانت ۷ هزار میلیارد تومانی در شستا را حذف کرده است که عبدالملکی درباره آن می گوید بنده به پشتوانه رئیس جمهور این امکان را نمی دهم؛ این در حالی است که شما به عنوان بازوی رئیس جمهور باید امور را پیگیری کنید.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کابینه رئیسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی