تیتر امروز

سانحه هوایی ورزقان؛ عزای عمومی در ترکیه، آمریکا تسلیت گفت/ عزاداری در مشهد +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی

سانحه هوایی ورزقان؛ عزای عمومی در ترکیه، آمریکا تسلیت گفت/ عزاداری در مشهد +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «کنعانی‌مقدم» واقعه شهادت رییس‌جمهوری و هیات همراه را بررسی می‌کند:

ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است

یکی از سیاستمداران در گفت‌وگو با دیدار معتقد است که رییسی با جمع کردن منتقدان و موافقان زیر یک سقف تلاش می‌کرد فراجناحی باشد.
اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)
از چشم جهان (۱۵۰)

اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)

تازه‌ترین بسته حمایتی در حوزه امنیت ملی آمریکا در قبال اوکراین، که در آوریل امسال تصویب شد، به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه می‌دهد، برای ادامه حمایت از اوکراین علیه تجاوز روسیه، به تولید...

خطیب: امیدواریم قدم‌های جدی‌تر در اجرای ماموریت‌های امنیتی نظام برداریم

وزیر پیشنهادی اطلاعات ابراز امیدواری کرد که با حمایت های مجلس بتوانیم قدم های جدی تر، حساس تر، تخصصی تر و پیچیده تر در اجرای ماموریت های امنیتی نظام برداریم.

کد خبر: ۱۰۵۷۹۵
۱۲:۱۱ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

خطیب: کابینه رئیسی

دیدارنیوز - حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب در جلسه علنی نوبت صبح امروز یکشنبه و در دفاع از برنامه های خود ضمن تسلیت ایام سوگواری و عزاداری امام حسین (ع) گفت: از بزرگواری رئیس انقلابی مجلس، هیات رئیسه و تمامی نمایندگان که در این مدت تلاش کردند قدردانی می کنم و همچنین از کسانی که دفاع و نقد کردند هم تشکر می کنم چون همه اینها برای جلب رضایت الهی و خدمت به ملت است.

وزیر پیشنهادی اطلاعات اظهار کرد: از همه عزیزان تقاضا دارم که در ادامه راه با نکته سنجی و بیان نقد و پیشنهادات خود ما را مورد حمایت قرار دهند. البته اگر مورد لطف و رای آنها قرار گیرم که رای ملت است.

خطیب ادامه داد: سربازخانه گمنام امام زمان تمام تلاش و زحمت خود را وقف امنیت کشور کردند و در مصاف با دشمنان توطئه ها، فتنه ها و سرکردگان جبهه استکبار، گروهک های مسلح و مزدوران جاسوسی از جان خود مایه گذاشتند و آبرو و نفس و جان خود را تقدیم کردند. لازم است یادی از شهدای مجموعه وزارت اطلاعات کنم که غریبانه به شهادت می رسند و نام مبارکشان نیز غریبانه می ماند.

وی با قدردانی از رئیس جمهور برای معرفی او به عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: از آیت الله رئیسی رئیس جمهور مردمی تشکر می کنم که اعتماد کرده و بنده را از جمع سربازان گمنام انتخاب کرد تا بتوانم در کابینه مردمی در جهت ایران قوی قدم برداشته و خدمتی ارائه کنم.

وزیر پیشنهادی اطلاعات، شرایط کشور و امنیتی منطقه و مقوله امنیت ملی را یک منظومه در هم تنیده ای خواند که بطور شتابان همواره در حال تغییر در پدیدارها و عرصه های متنوع و متکثر موضوعات امنیتی و راهبردی است

خطیب افزود: باید وزارت اطلاعات با تولید اطلاعات و دقت نظر در تامین شقوق متنوع امنیتی و هشیاری در دیده بانی و مرزبانی همه جانبه، ابعاد پیچیده در لایه های مختلف امنیتی را در مقیاس ملی و فراملی و منطقه ای شناسایی کند. لازمه این امر بالندگی تحولی است که پویایی پیشگامی و هوشمندی مستمر در تشکیلات پنهانی اطلاعات کشور را می طلبد.

وی با بیان اینکه وزارت اطلاعات نهاد برآمده از انقلاب اسلامی است، گفت: وزارت اطلاعات مجموعه تشکیلات حاکمیتی است که باید در تراز انقلاب اسلامی ظهور و بروز کند و تداوم یابد. همچنین مبتنی بر بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب قدم بردارد و با یک حرکت انقلابی و انقلابی ماندن ۱۰۰ درصد به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب برنامه تحولی خود را عملیاتی کند.

وزیر پیشنهادی اطلاعات افزود: تمام سربازان گمنام نیروهای جهادی انقلابی با مجاهدت های خاموش خود این اهداف را در مسیر راه نورانی امام و رهبری و بر اساس خواست ملت در چهارچوب این دولت اجرایی می کنند و قدم بر می دارند. امیدواریم با حمایت، توجه و اتکا به آرای مردم و حمایت های مجلس بتوانیم قدم های جدی تر، حساس تر، تخصصی تر و پیچیده تر در اجرای ماموریت های امنیتی نظام برداریم.

ادامه دارد

منبع: ایسنا
برچسب ها: کابینه رئیسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی