تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

کومان: نمی‌توانم از تساوی ناراضی باشم

سرمربی بارسلونا پس از کسب یک امتیاز در بازی خارج از خانه برابر بیلبائو گفت این تساوی عادلانه بود ولی بازی در این ورزشگاه بسیار سخت است و نمیی‌توانم از این نتیجه ناراضی باشم.

کد خبر: ۱۰۵۷۵۳
۰۸:۵۴ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

کومان بارسلونا

دیدارنیوز - به نقل از مارکا، بارسلونا در هفته دوم رقابت های لالیگا در خانه بیلبائو به میدان رفت و با تساوی یک بر یک متوقف شد.

رونالد کومان در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی خوبی بود. در ابتدا لحظات سختی را تجربه کردیم چرا که حریف فشار زیادی آورد. آرامش خود را حفظ کردیم. بیلبائو توانست به گل برسد اما ما هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.
او ادامه داد: واکنش ما بعد از دریافت گل بسیار خوب بود و با شایستگی به تساوی دست پیدا کردیم. فکر می کنم که تساوی نتیجه عادلانه ای بود. می توانستیم به پیروزی هم دست پیدا کنیم. بیلبائو سطح بسیار خوبی از خود نشان داد. بازی کردن در این ورزشگاه سخت است. نمی توانم از این تساوی ناراضی باشم.

کومان در  ادامه صحبت های خود گفت: دی یانگ موثر ظاهر شد و یک پاس بسیار خوب به دپای داد تا گل تساوی را به ثمر رساند.

او درباره غیاب مسی گفت: بله قبول دارم که در نبود مسی حریفان جرات بیشتری برابر ما پیدا کرده اند. دوست ندارم زیاد در این باره صحبت کنم اما باید گفت که مسی بهترین بازیکن جهان بود که از ما جدا شد. با مسی حریفان زیاد از ما می ترسیدند. وقتی توپ را به مسی می دادیم به سختی آن را از دست می داد. اکنون او دیگر نیست و ما باید با این شرایط کنار بیاییم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی