تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

والورده: اینکه با مسی دعوا داشتیم یا نه بهتر است یک راز بماند

ارنستو والورده، سرمربی سابق اتلتیک بیلبائو، بارسلونا و والنسیا در مصاحبه‌ای درباره مسائل مختلف از دوران مربیگری خود، از جمله شایعه درگیری با لیونل مسی در بارسا، صحبت کرده است.

کد خبر: ۱۰۵۵۵۲
۱۲:۱۸ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۰

والورده:

دیدارنیوز - ارنستو والورده پس از ترک بارسلونا دیگر هدایت تیمی را بر عهده نگرفته است. این مربی که هنوز هم می تواند روی نیمکت بنشیند، میهمان یک برنامه تلویزیونی بود و از فوتبال، خاطراتش، احساساتش و همچنین سرگرمی بسیار محبوبش فراتر از فوتبال صحبت کرد: عکاسی.

اتلتیک بیلبائو برای شما به چه معناست؟: "اتلتیک جایی است که من از هر نظر بیش از همه جا خوشحال بودم و همچنین لحظاتی وجود داشت که بهترین اوقات نبود. در سطح احساس تیمی و تعلق داشتن به مکانی، یافتن چیزی شبیه به آن دشوار است. در آنجا همه چیز به نفع شما  و برای شما است و شما با همه چیز همذات پنداری می کنید. "

باخت در فینال ها: "وقتی بازنده می شوید هیچ سر و صدایی وجود ندارد؟ فوتبال همین است... به نظر من در اتلتیک همه چیز خوب است. در دو فینال شکست خورده اند، اما باید به آنها برسیم."

فلسفه اتلتیک بیلبائو: "شما می توانستید این سوال را 10، 5 یا 20 سال پیش بپرسید و یا در 10 سال آینده. همیشه کسی خواهد بود که چیزی بگوید، اما اتلتیک ادامه می دهد. آنها به دو فینال رسیده اند، سوپرجام را فتح کرده اند... "

والورده سابقه دو دوره هدایت المپیاکوس را نیز در کارنامه دارد و درباره مربیگری در یونان می گوید: "گاهی می ترسیدیم، اما فکر نمی کنم جمعیت خشونت آمیزی باشند. آنها در همه چیز بسیار اغراق می کنند و بازی هایی وجود دارد که واقعاً سخت هستند، اما در مجموع بسیار سخاوتمند هستند."

فوتبال در گذشته: '' خدای من، چقدر بد بازی می کردیم! امروزه آنها این کار را بسیار بهتر انجام می دهند. در حال حاضر درباره نفرت ابدی از فوتبال مدرن صحبت می شود، اما شما قدیمی ها را با یک توپ چرمی می بینید و می گویید این فوتبال واقعی است... بیشتر اینطور گفته می شود زیرا اکنون فوتبال یک صنعت و یک تجارت است ".

بارسا: "وقتی با من تماس گرفتند تردید نکردم. من آن را به عنوان یک گزینه و یک تجربه دیدم که باید تجربه می کردم و می فهمیدم چیست. اخراج من؟ این اتفاقی بود که افتاد و همین و بس..."

با مسی مشکل داشتید و دعوا کردید؟ : "این چیزها را نمی توان گفت، آنها بخشی از راز و رمز ما هستند. خوب است که اینطور باشد. بهتر است مردم از وضعیت ما مطلع نباشند و فکر نکنند همه چیز را می داند. بهتر است آنها حقیقت را ندانند.

خداحافظی او با اتلتیک بیلبلئو: "آن تیم عالی بود، این چیزی بود که ما را در آن چهار سال حفظ کرد. از نظر سطح شخصی و انسانی فضایی بود. خداحافظی خیلی دشوار بود، خیلی. خداحافظی با بازیکنان حتی سخت تر و پیچیده تر از کنفرانس مطبوعاتی بود. این گروهی بود که من با آنها شناخته شدم و بسیار نزدیک بودم."

آیا دوباره مربیگری خواهید کرد؟: '' بله، ممکن است. من فکر می کنم اینطور باشد. باید چیزی متفاوت، تحریک کننده، انگیزه ‌دهنده باشد. پس از خروج از بارسا به مقداری زمان نیاز داشتم، می خواستم از فرصتی که دارم برای سفر استفاده کنم، اگرچه با توجه به شرایط شیوع کرونا... من مطمئن نیستم که قرار است چه کار کنم. "

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی