تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

آغاز واکسیناسیون گروه‌های سنی بالای ۳۵ سال در سیستان وبلوچستان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: با توجه به شرایط منطقه از امروز جمعیت سنی بالای ۳۵ سال متولدین ۶۵ و قبل از آن می‌توانند برای دریافت واکسن کرونا به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

کد خبر: ۱۰۵۷۳۴
۱۷:۳۹ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

واکسیناسیون گروه‌های سنی بالای ۳۵ سال

دیدارنیوز ـ دکتر سیدمهدی طباطبایی اظهارداشت: با توجه به کمبود واکسن برکت پیگیری‌های لازم برای تامین این نوع واکسن در حال انجام است و به محض دریافت آن از طریق صدا و سیما، رسانه‌های رسمی و پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: افرادی که نوبت اول واکسن برکت را زده‌اند نگران تاخیر در دز دوم واکسن نباشند تاخیر ۲ هفته‌ای در دز دوم هیچ تاثیری در اثربخشی واکسن نخواهد داشت.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با افزوده شدن ۲۴۸ مورد جدید کرونا در سیستان و بلوچستان طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۱۱۲هزارو و ۴۸۲ نفر رسید.

دکتر سیدمحمد هاشمی‌شهری افزود: همچنین با فوت ۶ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته، شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان به ۲ هزار و ۳۸۳نفر رسید.

وی با بیان اینکه ۴۵۸ بیمار حاد تنفسی و ۲۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند افزود: مردم در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان ادامه داد: از آنجایی که کشف راه‌های انتقال کرونا و عوارض ناشی از آن نیازمند گذشت مدت‌زمانی از شیوع و اپیدمی ویروس است و سپس بر اساس یافته‌های علمی رفتار عامل بیماری شناسایی می‌شود ضروریست شهروندان تمام نکات بهداشتی را رعایت کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی