تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سخنگوی ستاد ملی کرونا از واکسیناسیون ۳۰ ساله‌ها تا اول آبان خبر داد

علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی کرونا در گفتگوی خبری شنبه شب، از تحولی بزرگ در میزان تولید داخلی واکسن خبر داد و به واکسیناسیون افراد بالای ۳۰ سال، تا اول آبان‌ماه سال جاری اشاره کرد.

کد خبر: ۱۰۵۷۴۳
۰۸:۳۲ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

واکسیناسیون ۳۰ ساله‌ها تا اول آبان

دیدارنیوز ـ علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی کرونا شنبه‌شب در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما گفت: تلاش‌هایی برای واردات ۶۰ میلیون واکسن کرونا انجام شده و ۲ یا ۳ هفته آینده شاهد تحول بزرگی در میزان تولید واکسن داخلی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه از مهرماه سال جاری هر ماه ۱۰ تا ۱۵ میلیون واکسن داخلی در کشور تولید خواهد شد، گفت: خوشبختانه در ۴ جلسه‌ای که با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شده هرگونه مشکلات تامین واکسن برطرف شده و به زودی مشکلات تزریق واکسن نیز برطرف خواهد شد.

رئیسی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا اول آبان‌ماه سال جاری واکسیناسیون افراد تا ۳۰ سال در کشور انجام می‌شود.

سخنگوی ستاد ملی کرونا تاکید کرد: مردم مطمئن باشند که واکسیناسیون کرونا در شرایط خوبی ادامه خواهد داشت و همان‌طوری که رییس جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند، اولویت اول دولت کرونا و تامین سلامتی مردم است و دولت برای تامین واکسن هیچ‌گونه مشکل ارزی ندارد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی