تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

مجوز تردد کادر درمان آبیک به پلیس اعلام شده بود/ بی‌توجهی به برگه تردد و کارت پزشکی قابل توجیه نیست

فرماندار شهرستان آبیک گفت: بر اساس آنچه در ستاد کرونا استان قزوین مطرح شد؛ برای کادر درمان بیمارستان شهدا و ولیعصر با مهر فرمانداری آبیک برگ تردد صادر شده و اسامی به دو نماینده بیمارستان ارسال و برای ثبت در سامانه ناجا به پلیس اعلام شد.

کد خبر: ۱۰۵۷۱۵
۱۶:۱۷ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

پلیس راهور و مجوز تردد کادر درمان آبیک

دیدارنیوز ـ شهرام احمدپور، فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به ماجرای اتفاق افتاده در روز چهارشنبه-۲۷مرداد ماه- و ممانعت از تردد پزشک در ایست و بازرسی اتوبان کرج‌-‌قزوین گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا همه مجوز‌های تردد ابطال شد؛ اما در جلسه ستاد کرونا استان قزوین با توجه به همجواری شهرستان آبیک با استان‌های البرز و تهران و اینکه تعداد زیادی از کادر درمان آبیک ساکن این استان‌ها هستند صدور برگه مجوز عبور برای آنان مطرح شد.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: بر اساس آنچه در ستاد استانی کرونا مطرح شد برای ۵۱ نفر از کادر درمان بیمارستان شهدا و ۴۳ نفر از کادر بیمارستان ولیعصر با مهر فرمانداری شهرستان آبیک برگ تردد صادر شده و مشخصات برگ تردد به دو نماینده بیمارستان ارسال و به پلیس اعلام شد.

وی با تاکید بر اینکه برگه تردد کادر درمان دارای وجاهت است عنوان کرد: باوجود ابطال برگه‌های تردد مطابق با مصوبات ستاد ملی در خصوص برخی مشاغل از جمله پزشکان استثنا وجود دارد و پزشکان می‌توانند از آن استفاده کنند و این برگه‌ها نیز با اجازه ستاد کرونا استان قزوین صادر شد.

رئیس ستاد کرونا شهرستان آبیک ادامه داد: در ماجرای اتفاق افتاده در هفته گذشته و ممانعت از عبور پزشک بیمارستان ولیعصر در ایست و بازرسی اتوبان کرج‌-‌قزوین به برگه تردد و کارت پزشکی توجه نشده و حتی پس از حضور مدیر بیمارستان نیز برای عبور به پزشک اعتماد نشده و حتی در روز‌های بعدی نیز این پزشک جریمه شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان آبیک در پایان گفت: حتی با فرض بر اینکه اسامی این افراد در سامانه ثبت نشده باشد نیز این اقدام پذیرفتنی نیست؛ چرا که فردی که در ایست و بازرسی قرار دارد به سامانه دسترسی ندارد که بداند پلاک‌ها ثبت شده یا نه و بنابراین می‌توان گفت در ابتدای امر به برگه تردد و کارت پزشکی توجه نشده است.

منبع: ایلنا
برچسب ها: پلیس راهور
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی