تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پیامدهای انتشار ویدئوی جنجالی خانم پزشک

بنا به ادعای این پزشک، پس از یک ساعت و نیم توقف و تماس با مسوولان استان برای کسب اجازه تردد در جاده، نهایتا پلیس اجازه عبور به او را داده است.

کد خبر: ۱۰۵۶۰۰
۰۰:۳۳ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

 ویدئوی جنجالی خانم پزشک

 

دیدارنیوز: پس از انتشار فیلمی از یک بانوی پزشک در فضای مجازی و حتی تلویزیون‌های فارسی‌زبان خارجی، معاون اول رییس جمهوری دستور رسیدگی به موضوع ممانعت پلیس راه از تردد یک پزشک معالج بیمارستان کرونایی در استان البرز را صادر کرد. دستور محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری پس از وایرال شدن ویدیوی اعتراضی دکتر «لیلا امیری» در شبکه‌های اجتماعی صادر شد.

دکتر امیری در این فیلم می‌گوید: هنگامی که قصد داشته خود را از کرج به محل کارش در بیمارستان آبیک برساند، ماموران پلیس خودروی او را در بزرگراه متوقف کرده‌اند. وی گفت که این مسأله موجب مرگ یک بیمار کرونایی در بیمارستان شده است.

بنا به ادعای پزشک مذکور، پس از یکساعت و نیم توقف و تماس با مسوولان استان برای حل موضوع، نهایتا پلیس اجازه عبور به او را داده است. پزشک یادشده همچنین از ادبیات و رفتار مامور پلیس با او به عنوان عضو کادر درمان به شدت انتقاد کرده و گفته که مامور مذکور پس از شنیدن خبر مرگ بیمار کرونایی با بی‌تفاوتی برخورد کرده است.

ویدئوی جنجالی خانم پزشک

دستور ویژه رئیس پلیس راهور ناجا برای رسیدگی به موضوع

از آن سو پلیس راهور ناجا نیز نسبت به این ویدئو واکنش نشان داد. معاون اجتماعی پلیس راهور نیروی انتظامی از دستور ویژه رئیس پلیس راهور ناجا برای رسیدگی به موضوع عوارضی اتوبان کرج ـ قزوین خبر داد و گفت: یک تیم ویژه مسئول رسیدگی به این موضوع شده که نتایج بررسی دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

سرهنگ عین اله جهانی در تشریح کلیپ منتشره در فضای مجازی مبنی جلوگیری از تردد فرد مذکور گفت: بررسی اولیه از مستندات دوربین البسه مامور پلیس راهور نشان می‌دهد که فردی که خود را مدیر بیمارستان ابیک معرفی می‌کند با اهانت به مامور در حال انجام وظیفه و با لحن توهین آمیز پرخاشگری می‌نماید که مامور با سعه صدر تاکید بر اجرای ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا و منع تردد بدون استثنا و لغو مجوز تردد در کلیه محور‌ها را دارد.

معاون اجتماعی پلیس راهور نیروی انتظامی ادامه داد: بر اساس دستور صادره تیم ویژه‌ای در این خصوص در حال بررسی موضوع هستند که نتیجه متعاقبا اعلام خواهد شد.

ویدئوی جنجالی خانم پزشک

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی