تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

آمار کرونا جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰، عدد عجیب قربانیان!

بنا بر اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۵۵ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که با این حساب مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۰۰ هزار و ۸۱۰ نفر رسید.

کد خبر: ۱۰۵۵۸۹
۱۵:۱۸ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۰

آمار کرونا


دیدارنیوز: از دیروز تا امروز ۲۹ مردادماه و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۸ هزار و ۸۳۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۰۶۴ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کرونایی در کشور به ۴ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۵۱۶ نفر رسید و متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۵۵۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۰ هزار و ۸۱۰ نفر رسید.

همچنین خوشبختانه تا کنون سه میلیون ۸۶۸ هزار و ۱۹۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

یکهزار و ۵۸۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

بر اساس این اطلاعیه تا کنون ۲۷ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۸۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و در حال حاضر ۳۵۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۵۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۳۰ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بنا بر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون ۱۶ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۳۳۱ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۵ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۵۴۸ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۲۱ میلیون و ۸۰۵ هزار و ۸۷۹ دُز رسید.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی