تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
به دلیل پخش مصاحبه شبکه «ایران اینترنشنال» با سخنگوی «الاحوازیه»؛

ایران به «آفکام» شکایت کرد

ایران به خاطر اقدام غیرقانونی شبکه «ایران اینترنشنال» در پخش مصاحبه با سخنگوی گروه تروریستی الاحوازیه که روز شنبه در اهواز که به سمت نیروهای نظامی و مردم تیراندازی کردند و موجب کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر شدند، به آفکام شکایت کرد.

کد خبر: ۱۰۵۴۸
۰۸:۵۵ - ۰۳ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - حمید بعیدی‌نژاد سفیر کشورمان در انگلستان در صفحه توئیتر خود نوشت: سفارت ایران در لندن ضمن تسلیم شکایت رسمی خود به «آفکام» برای بررسی اقدام غیر قانونی شبکه ایران اینترنشنال در پخش مصاحبه با سخنگوی گروه تروریستی، بطور جداگانه از دولت انگلیس نیز درخواست کرد که با شناسایی اعضای این گروه تروریستی، فعالیت آنها را ممنوع و از این کشور اخراج کند.

وی گفت: سفارت جمهوری اسلامی ایران جز از طریق اعمال فشار بر دولت‌های میزبان گروه‌های تروریستی جهت شناسایی، ممنوعیت فعالیت و نهایت اخراج اعضای آنها از طریق سیاسی و دیپلماتیک راه دیگری نمی‌شناسد، که در جریان است.

«آفکام» سازمان تنظیم‌کننده مقررات رسانه‌ای انگلستان است که بر فعالیت‌های ایستگاه‌های رادیویی، تلویزیونی، خطوط ثابت دوربرد تلفنی و موبایل و بر امواج رادیویی وسایل بی‌سیم نظارت می‌کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی