تیتر امروز

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در ورزقان آذربایجان شرقی

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم
دیدارنیوز واکنش‌های جهانی به درگذشت رئیس جمهور را بررسی کرد؛ این قسمت دولت‌های جهان

واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم

سانحه منجر به درگذشت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه با واکنش گسترده مقامات رسمی کشور‌های دنیا همراه شد.

تعطیلات کرونایی شامل بخش خصوصی هم می‌شود

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کسب و کار وزارت بهداشت گفت: در مصوبه اخیر صریحا ذکر شده است که تعطیلی مشاغل شامل بخش دولتی و بخش خصوصی است.

کد خبر: ۱۰۵۳۲۷
۰۹:۳۶ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

تعطیلات کرونایی و بخش خصوصی

دیدارنیوز ـ مهندس محسن فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط و کسب و کار وزارت بهداشت گفت: بازرسی‌ها شدت یافته است و تمام بازرسان سلامت محیط و کار شبانه‌روزی آماده‌باش بوده و بیش از ۸۰ هزار بازرسی در کل کشور در روز دوشنبه ۲۵ مرداد انجام شده است. البته، بخشی از این تعداد بازرسی مشترک با همکاران نیروی انتظامی و بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف بوده است.

وی با اشاره به این‌که شرایط در تهران عقب‌تر از سایر استان‌ها است، اظهار کرد: به طور میانگین ۷۰ درصد بر اساس گروه شغلی اعلام شده در این روز‌ها پروتکل را رعایت کردند و پاساژ‌های بزرگ تعطیل بودند.

فرهادی گفت: در مجموع میانگین رعایت‌ها درکل کشور بهتر از تهران است. تهران به دلیل این‌که شاهراه فعالیت‌های استان‌های دیگر است اگر بتوانیم میزان تمرکز و تجمع را کاهش دهیم موفق هستیم در غیر این‌صورت تعطیلات هیچ کمکی به ما نمی‌کند.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کسب و کار وزارت بهداشت ادامه داد: شهربازی‌ها و پارک‌ها باید تعطیل باشند و ما خواهش می‌کنیم شهرداری‌ها نسبت به تعطیلی این مراکز اقدام کنند در غیر این‌صورت از دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌خواهیم مداخله و از فعالیت این مراکز جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: در مصوبه اخیر صریحا ذکر شده است که تعطیلی مشاغل شامل بخش دولتی و بخش خصوصی است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: تعطیلی کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی