تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

طالبان: کارمندان دولتی می‌توانند به محل کارشان برگردند

طالبان پس از سلطه بر افغانستان اعلام کرد کارمندان و مسئولان دولتی می‌توانند به محل کارشان برگردند.

کد خبر: ۱۰۵۳۱۳
۰۸:۵۵ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

طالبان

دیدارنیوز - به نقل از این خبرگزاری، عبدالسلامه حنفی، نایب رئیس دفتر سیاسی طالبان در قطر گفت: کارمندان هیئت‌های دیپلماتیک، پایگاه‌های نظامی، ادارات مدنی می‌توانند به کارشان بی‌هیچ نگرانی ادامه دهند. به حقوق هیچ‌کس تجاوز نخواهد شد.

او اضافه کرد: زنان می‌توانند با داشتن حجاب به محل کارشان بازگردند.
حنفی اظهار کرد: طالبان تلاش می‌کنند پایگاهی برای تشکیل دولت ائتلافی ایجاد کنند. ما همه به عنوان افغان در دولت مشارکت خواهیم داشت.

این مقام طالبان اضافه کرد: هیچ افغانی نباید درباره فعالیت هر فردی در دولت قبلی نگرانی به خود راه دهد. ما چه در بخش مدنی، چه نظامی به کشورمان خدمت خواهیم کرد. هیچ فردی امتیازاتش را از دست نخواهد داد.

جنبش طالبان صبح یکشنبه وارد کابل شد و گشت‌زنی‌های شبانه در آنجا ترتیب داد و نیروهای ویژه را مستقر کرد. اما فرودگاه‌ بین‌المللی کابل و ورودی‌هایش تحت نظارت نیروهای آمریکایی هستند و هواپیماهای ترابری نظامی آمریکا در حال انتقال کارمندان سفارت آمریکا و افغان‌های همکاری کننده با آمریکایی‌ها هستند. 

منبع: ایسنا
برچسب ها: طالبان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی