تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

ماجرای سربازی که از داربست سقوط کرد

حسین پسر جوانی که در خدمت سربازی و پس از مراسم هفته دفاع مقدس از داربست سقوط کرد، در برنامه «ماه در می‌زند» به روایت قصه خود پرداخت.

کد خبر: ۱۰۵۲۷۲
۱۵:۳۰ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۰

ماجرای سقوط سرباز از داربست

دیدارنیوز ـ «ماه در می‌زند» ویژه‌برنامه محرم و صفر شبکه دو، به کارگردانی و طراحی مریم نوابی‌نژاد در ادامه روایت‌هایش از مردم جامعه به سراغ سربازی رفت که حین کار از داربست سقوط کرد و به مدت سه ماه به کما رفت.

این پسر جوان که به همراه مادر، خواهر و شوهرخاله‌اش راویان این قسمت از برنامه «ماه در می‌زند» بودند به روایت این سقوط و اتفاقات تلخ و شیرین پس از آن پرداختند. حسین نعمانی در ۲۲ سالگی و حین خدمت سربازی در هفته دفاع مقدس در یک اتفاق تلخ از داربست سقوط کرد و به کما رفت.

حسین که در ابتدا و پس از سقوط از داربست تنها ۲ درصد هوشیاری داشته و پزشکان از او قطع امید کرده بودند، پس از ۹۷ روز به طور معجزه‌آسایی هوش می‌آید و تازه مشکلات و عوارض بعد از سقوط آغاز می‌شود. او شنوایی هر دو گوشش را از دست داده و باید با هزینه بالا عمل کاشت حلزون انجام بدهد. حسین از اتفاقات جراحی کاشت حلزون اینطور روایت می‌کند: باید یک سال از عمل‌هایی که در بیمارستان روی سر من انجام شده بود می‌گذشت تا عمل کاشت حلزون انجام شود؛ و درست همان روزی که جراحی انجام شد و من صدا‌ها را شنیدم پدرم از دنیا رفت.

او در این گفتگو از خواهرش هم گفت که با فروش طلاهایش کمک کرده تا حسین عمل کاشت حلزون انجام بدهد و قرار بوده پس از دریافت دیه این پول به خواهر حسین برگردد. اتفاقی که رخ نداده، چون در نهایت مبلغ چندانی به عنوان دیه تعلق نگرفته است.

«ماه در می‌زند» به تهیه‌کنندگی سیدجواد محسنی هرشب حوالی ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه روی آنتن شبکه دو می‌رود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۲ پخش می‌شود.

برچسب ها: تلویزیون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی