تیتر امروز

مراسم تشییع رئیس‌جمهور/ تعطیلی دستگاه‌های دولتی تبریز/ رئیس‌جمهور تاجیکستان وارد تهران شد
حضور مقامات خارجی در تهران پس از سقوط دردناک بالگرد در آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

مراسم تشییع رئیس‌جمهور/ تعطیلی دستگاه‌های دولتی تبریز/ رئیس‌جمهور تاجیکستان وارد تهران شد

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم
دیدارنیوز واکنش‌های جهانی به درگذشت رئیس جمهور را بررسی کرد؛ این قسمت دولت‌های جهان

واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم

سانحه منجر به درگذشت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه با واکنش گسترده مقامات رسمی کشور‌های دنیا همراه شد.

فائزه هاشمی: حجاب و رابطه با آمریکا باید به همه‌پرسی گذاشته شود

هاشمی بار دیگر بحث برگزاری «همه‌پرسی» را هم مطرح کرده و گفته مسائلی مانند حجاب و رابطه با آمریکا باید در چنین همه‌پرسی‌ای مطرح شود.

کد خبر: ۱۰۵۲۳
۱۶:۰۳ - ۰۲ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - «فائزه هاشمی» فرزند رئیس سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصاحبه‌ای که امروز (دوشنبه) در خبرگزاری «آسوشیتدپرس» منتشر شده، اظهاراتی درباره وضعیت جامعه، حجاب و سیاست خارجی مطرح کرده است.

وی مردم ایران را «خسته» و «کم‌تحمل‌تر» از گذشته توصیف، اما اذعان کرد که اغلب مردم ایران به دنبال تغییر نظام سیاسی در کشور نیستند. او دلیل این امر را «نگرانی آنها از اینکه بعدا چه می‌شود»، عنوان کرده است.

هاشمی در این مصاحبه بار دیگر بحث برگزاری «همه‌پرسی» را هم مطرح کرده و گفته مسائلی مانند حجاب و رابطه با آمریکا باید در چنین همه‌پرسی‌ای مطرح شود.

او درباره انقلاب اسلامی، گفته است: «جهان و وضعیت تغییر کرده است».

وی در پایان با بیان این ادعا که «مردم ایران به جایی رسیده‌اند که چیزی برای از دست دادن ندارند»، گفته زمانی که مردم نترسند، «خواسته‌های خود را آزادانه‌تر مطرح می‌کنند.»

هاشمی پیش از این هم اظهارات مشابهی مطرح کرده و درباره یکی از فعالان خارج‌نشین که علیه حجاب تبلیغ می‌کند، گفته بود: «من خوشم می‌آید. از کارهایی که در جهت حقوق خانم‌ها دارد می‌کند.»
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی