تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تاخیر در تخصیص ارز مواداولیه شیرخشک/ هشدار تعطیلی کارخانه‌ها

تولیدکنندگان شیرخشک نوزاد در نامه‌ای به مدیرکل حراست سازمان غذا و دارو با انتقاد از عدم تخصیص ارز برای واردات مواد اولیه این کالا، درباره تعطیلی کارخانجات هشدار دادند.

کد خبر: ۱۰۵۲۰۱
۱۰:۵۹ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۰

مشکلات تهیه  مواد اولیه شیرخشک

دیدارنیوز ـ انجمن تولیدکنندگان شیرخشک نوزاد در نامه‌ای به مدیرکل حراست سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه شرکت‌های عضو این انجمن بعد از گذشت شش ماه موفق به دریافت ارز برای واردات مواد اولیه شیرخشک نشده‌اند، خواستار رسیدگی فوری به این مساله شد و درباره تعطیلی کارخانجات به دلیل کمبود مواد اولیه هشدار داد، این انجمن همچنین اخیراً در نامه دیگری به رئیس سازمان غذا و دارو، آمادگی خود را برای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی اعلام کرده و خواستار حذف آن شده بود.

متن نامه انجمن تولیدکنندگان شیرخشک نوزاد به حراست سازمان غذا و دارو به این شرح است:

احتراماً، به استحضار می‌رساند ماه گذشته لیستی از سازمان غذا و دارو در مورد تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به مواد اولیه شیرخشک اطفال به بانک مرکزی ارسال شده، ولی در عمل، تخصیص ارزی اتفاق نیفتاده است.

لازم به ذکر است نیمی از شرکت‌های عضو این انجمن پس از گذشت ۶ ماه هنوز موفق به دریافت ارز نشده و نیمی دیگر هم که مشمول شده‌اند عملاً هنوز موفق به دریافت آن از بانک مرکزی نشده‌اند.

با توجه به نگرانی شرکت‌ها مبنی بر اتمام مواد اولیه موجود در انبار‌ها و به تبع آن عدم تولید محصول استراتژیک شیرخشک اطفال و بیم تعطیلی کارخانجات، خواهشمند است اقدامات لازم را در این مورد انجام دهید.

منبع: مهر
برچسب ها: شیر خشک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی